Woensdag 25 maart 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 4584
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Woensdag 25 maart 2020.

Berichtdoor Ton » Wo Mrt 25, 2020 11:18 am

ZEGENlied en -woord voor deze woensdag :

... EN IK KOM TOT U MET EEN OPEN HART ...

--- www.youtube.com/watch?v=hFZx0mdPKoc ---

LIEVE VRIENDEN, vandaag is het heerlijke Zegen Woord en Lied ...EN IK KOM TOT U MET EEN OPEN HART, en ik kom tot U God van mijn verlossing, en ik kom tot U zoals ik ben, en ik kom tot U in aanbidding...
Ons hart gaat uit naar God en Jezus, daarom is het zo heerlijk dit lied te zingen! We zijn gereinigd door Jezus kostbaar en dierbaar bloed, waarmee Hij ons heeft gekocht en betaald, want ..JEZUS IS OPGESTAAN EN HEEFT DE OVERWINNING BEHAALD, HALLELUJA!
Nu kunnen wij vrij tot de Vader gaan, door de heilige Geest, waarmee Jezus in ons hart is komen wonen.
Jezus is in de stal van ons hart geboren.
Nu zijn wij Zijn Gemeente, Zijn Lichaam, Zijn Huis en Tempel, Heilig in de Heer, GLORIE!
Het bloed van Jezus was ons dagelijks rein en schoon van alle zonden en smetten en verkeerde dingen van de boze.
We leven nu dagelijks in Gods aanwezigheid.
Jezus maakt ons gelukkig en vrij en blij, Zijn juk is zacht en Zijn last is licht, dóór en vóór Hem zijn en leven wij.
Jezus is ons steeds nabij en staat ons in alles ter zij, in Zijn Naam overwinnen wij, GROOT EN MACHTIG IS HIJ!
Dank u Vader, Zoon en Geest, voor uw Eeuwig Liefde Feest, daarom zingen wij ...EN IK KOM TOT U MET EEN OPEN HART, en ik kom tot U, God van mijn verlossing, en ik kom tot U zoals ik ben, en ik kom tot U in aanbidding...
Lieve vrienden, allen een gezegende woensdag en verdere week!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.1
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar