Zaterdag 15 en zondag 16 februari 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 4400
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Zaterdag 15 en zondag 16 februari 2020.

Berichtdoor Ton » Za Feb 15, 2020 12:07 pm

ZEGENlied en -woord voor deze zaterdag en zondag :

... IK VERMAG ALLE DINGEN IN HEM DIE MIJ KRACHT GEEFT ...

--- www.youtube.com/watch?v=t7qgV9w_UhQ ---

Lieve vrienden, vandaag is het heerlijke Zegen Woord en Lied...IK VERMAG ALLE DINGEN IN HEM DIE MIJ KRACHT GEEFT...
We prijzen onze God in dit bemoedigingslied, naar het Woord van Paulus in Fil.4vs13.
Alles wat in ons is prijst Gods Heerlijke Heilige Naam, HALLELUJA!
Al wat we nodig hebben krijgen we door 'Hem die ons liefheeft'.
Daarom hebben we God lief en vertrouwen we ons leven aan Hem toe, ons leven is van Hem!
God is ons altijd nabij en staat ons in alles ter zij, wat een God is Hij!
...GOD ZAL IN AL ONZE BEHOEFTEN, NAAR ZIJN RIJKDOM, HEERLIJK VOORZIEN, IN CHRISTUS JEZUS, zegt Paulus ons in vers 19 van dit zelfde hoofdstuk.
Zonder Hem kunnen we niets doen..IK BEN DIE IK BEN EN IK ZAL ER ZIJN..is zijn Heilige Naam.
We leven in en uit en door Gods Liefde en Genade, in de 'opstandingskracht' van Jezus, door de heilige Geest, waarmee onze hemelse Vader met Jezus in ons is komen wonen.
Gods Genade is ons genoeg, Jezus is Gods Grote Overwinnaar en wij zijn met en dóór Hem méér dan overwinnaars, GLORIE!
Zo leven we iedere dag gelukkig en vrij en blij met Hem en elkaar, in zijn Liefde en Vrede en Kracht en Rust, en we zingen..IK VERMAG ALLE DINGEN IN HEM DIE MIJ KRACHT GEEFT..AMEN!
Lieve vrienden, allen een gezegende zaterdag en zondag.

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar