Donderdag 13 februari 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 4400
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Donderdag 13 februari 2020.

Berichtdoor Ton » Do Feb 13, 2020 10:18 am

ZEGENlied en -woord voor deze donderdag :

... LOF OFFERS BRENGEN WIJ AAN U ...

--- www.youtube.com/watch?v=Wo5lU_nHYuY ---

Goede morgen lieve vrienden, we beginnen deze nieuwe dag met het heerlijke Zegen Woord en lied...LOF OFFERS BRENGEN WIJ AAN U...
Het is heerlijk de dag met dit lied te beginnen en de Vader en de Zoon te eren en te loven en te prijzen en te aanbidden, door de heilige Geest, HALLELUJA!
We prijzen God om wie Hij is en wat Hij voor ons doet en wie Hij ons gegeven heeft ...JEZUS, Glorie!
De vreugde hiervan overstraalt ons leven, iedere dag, GOD HEEFT ONS LIEF, GOD IS LIEFDE!
De Psalmist zegt in Psalm 50vs23...'WIE LOF OFFERT EERT MIJ, EN BAANT DE WEG, DAT IK HEM MIJN HEIL DOE ZIEN'.
God tilt ons omhoog en doet ons overwinnen in Jezus Naam.
God zorgt voor ons en geeft ons zijn uitkomsten, in moeite, of in ziekte of zorgen.
Hij troost ons in verdriet en helpt ons in de strijd, ons leven is Hem toegewijd.
God zegent ons keer op keer telkens weer!
Daarom loven en prijzen en eren en aanbidden wij onze hemelse Vader en Zoon, door de heilige Geest, Zij maken ons leven tot een vreugdevol bestaan en een liefdevol feest.
We heffen onze handen op voor de God die ons liefheeft en zingen klappend en dansend... LOF OFFERS BRENGEN WIJ AAN U, IN UW HUIS O HEER (2X)..EN WIJ BRENGEN AAN U EEN OFFER VAN DANKZEGGING, EN WIJ BRENGEN AAN U EEN OFFER VAN VREUGD...GLORIE!
Lieve vrienden, allen een gezegende donderdag en verdere week!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar