DOOR ZIJN STERVEN – 13 februari 2020

Mary
BerichtenCOLON 1549
GeregistreerdCOLON Vr Jan 08, 2016 8:35 pm

Berichtdoor Mary » Wo Feb 12, 2020 8:50 pm

Er is niemand rechtvaardig, ook niet één, er is niemand die verstandig is, er is niemand die God zoekt. Allen zijn zij afgedwaald (…) Hun mond is vol vervloeking en bitterheid, hun voeten zijn snel om bloed te vergieten.
Romeinen 3 : 10 t/m 15

Je schrikt niet zo vaak van wat er allemaal in de kranten staat. We zijn er aan gewend dat de mensen tot alles is staat zijn. Maar voor een paar jaren terug zorgde het toch voor een schok: een 12-jarig meisje in Boulder (Amerika) probeerde tot twee keer toe haar eigen moeder te vergiftigen, met chemische middelen. En waarom? Omdat zij haar iPhone had afgepakt! Hoe vaak gebeurt het dat we zó boos zijn op iemand dat we hem of haar wel iets zouden kunnen aandoen? Voor God geldt dat als doodslag.
We kunnen dat wel overdreven en niet eerlijk vinden, maar Hij is heiliger dan wij. En als Rechter heeft Hij het laatste, nee, het enige woord. Er is in Gods ogen niemand rechtvaardig. We zijn allemaal schuldig aan de moord op Zijn geliefde Zoon. Hij ging naar het kruis om voor de zonden van elk mens die in Hem gelooft. Door mijn zonden ben ik schuldig aan Zijn sterven. Door Zijn sterven heeft Hij mijn zonden echter eeuwig weggedaan!

Terug naar