Woensdag 12 februari 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 4400
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Woensdag 12 februari 2020.

Berichtdoor Ton » Wo Feb 12, 2020 11:20 am

ZEGENlied en -woord voor deze woensdag :

... GOD WIJST MIJ DE WEG ...

--- www.youtube.com/watch?v=IedDwqx5zPc ---

Lieve vrienden, het heerlijke Zegen Woord en Lied is...GOD WIJST MIJ DE WEG als ik zelf geen uitkomst zie, langs wegen die geen mens bedenkt, maakt Hij mij zijn wil bekend.
God geeft elke dag nieuwe liefde nieuwe kracht, als ik mijn hand in zijn hand leg wijst Hij mij de Weg...
GODS WEG IS JEZUS, HALLELUJA!
Jezus is Gods Redder en Gods Goede Herder, die ons hoedt en voedt en leert en leidt, door de heilige Geest, tot in eeuwigheid, GLORIE!
Jezus leert ons éérst en vóór alles te bidden en Gods Koninkrijk binnen te gaan.
God schenkt ons altijd wat Hij ons heeft beloofd, op Zijn manier en wijze en tijd.
God geeft oplossingen en uitkomsten op al onze levensvragen en problemen.
Dwars door alles heen leert Hij ons zijn stem te verstaan en zien we zijn wonderlijke uitkomsten.
We zijn vaak gewend aan onze eigen manier van denken en doen, maar met God werken alle dingen mee ten goede, voor degene die Hem gelooft.
God denkt met ons mee en leert ons geduldig op Hem te wachten, om zijn wonderen in ons leven te verwachten, om Hem te leren kennen.
We werpen al onze bekommernis op Hem, want Hij geeft ons uitkomst, we zijn en blijven in zijn Rust en we Vertrouwen op Hem en luisteren naar zijn Stem.
WE DANKEN GOD ONDER ALLES, GOD IS LIEFDE, ALLES IN ONS PRIJST ZIJN HEILIGE NAAM.
Lieve vrienden, hand in hand met Jezus wijst God ons Zijn Weg.
Allen een gezegende woensdag en verdere week!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar