Donderdag 16 januari 2020

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5047
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Donderdag 16 januari 2020

Berichtdoor Ton » Do Jan 16, 2020 10:13 am

ZEGENlied en -woord voor deze woensdag :

... BRON VAN LEVEND WATER ...

--- www.youtube.com/watch?v=UnI795FEQLI ---

Goede morgen lieve vrienden, vandaag is het heerlijke Zegen Woord en Lied...BRON VAN LEVEND WATER ONTSPRING NU IN MIJ, zend uw heilige Geest o God en maak mij vrij, van elke situatie die mijn hart bezwaart, 'k geef mezelf aan U die heel mijn ziel bewaart, JEZUS...Jezus is Gods Ware Levensbron, als we van zijn Levend Water drinken zullen we nimmermeer dorsten, tot in eeuwigheid, zegt Jezus ons, HALLELUJA! Jezus voert ons naar 'de bronnen des levens', als we iedere dag onze gewaden wassen in zijn bloed. Dan komen we 'overwinnend' uit de strijd, schrijft Johannes ons in Opb.7vs13/17. Iedere dag leven we in Gods Liefde en Genade, door het werk van Jezus, onze Redder, zijn wij nu vrij en blij. God zorgt voor ons en zegent ons, en wij zorgen voor elkaar en zegenen elkaar, in de Liefde van Jezus. We brengen onze hemelse Vader en Jezus iedere dag onze dank en eer, en loven en prijzen en aanbidden God en Jezus onze Heer. We hebben God lief met heel ons hart en onze ziel en ons verstand, en met heel ons leven. GOD IS GOED, GOD IS LIEFDE, GOD ZORGT VOOR ONS, GOD VOORZIET, GLORIE! Door het 'Levend Water' groeien en bloeien wij in Gods Koninkrijk en dragen we veel vruchten van zijn Geest voor God, hierin is de Vader verheerlijkt, zegt Jezus ons. Paulus schrijft ons hierover in Gal.5vs22/23, lees dit lieve vrienden! 'Het is heerlijkheid met Hem te gaan', met Jezus, die in onze plaats ging staan, die als Gods Goede Herder ons hoedt en voedt en leert en leidt, door de heilige Geest, tot in alle eeuwigheid, AMEN! Daarom zingen wij...BRON VAN LEVEND WATER ONTSPRING NU IN MIJ...Gezegende donderdag en verdere week lieve vrienden!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar