Woensdag 15 januari 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5137
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Woensdag 15 januari 2020.

Berichtdoor Ton » Wo Jan 15, 2020 10:34 am

ZEGENlied en -woord voor deze woensdag :

... JEZUS, ALLES GEEF IK U ...

--- www.youtube.com/watch?v=W_hXlmiG7Vg ---

Goede morgen lieve vrienden, vandaag is het heerlijke Zegen Woord en Lied...JEZUS, ALLES GEEF IK U, wat ik heb en ben en wat ik ooit zal zijn. Al mijn hoop, mijn plannen en mijn tijd leg ik in uw hand, vertrouw ze aan U toe. Door uw wil te doen, leer ik om vrij te zijn..Jezus, alles geef ik U, wat ik heb en ben en wat ik ooit zal zijn...In diepe liefde en overgave geven we heel ons hart en leven in Jezus hand. Jezus stierf voor onze zonden aan het kruis, maar Hij werd voor ons door de Vader opgewekt, HALLELUJA! God vergaf ons al onze zonden en Jezus betaalde voor al onze zonden, door Zijn leven voor ons te geven. Jezus kocht ons vrij, van Hem zijn wij en voor Hem leven wij, wij zijn Zijn eigendom! Jezus is met de heilige Geest in ons hart komen wonen, zo leert en leidt Hij ons en leert Hij ons Gods Woord te geloven en te doen. JEZUS IS GODS WOORD, GODS WAARHEID EN GODS LEVEN, EN HIJ MAAKT ONS VRIJ EN BLIJ, GLORIE! Gods Geest vernieuwt en verandert ons, Hij brengt het ons 'nieuw gegeven leven' tot groei en bloei, zodat we Zijn vruchten dragen, tot eer van onze God en Vader. Zo gaan we steeds meer op Jezus lijken. Jezus is de wijnstok en wij zijn de ranken en onze hemelse Vader is de landman, de eigenaar van alles, die ons snoeit, om veel vrucht voor Hem te dragen, dit verheerlijkt Hem. God openbaart zich dag aan dag aan ons en zorgt voor ons en zegent ons. God heeft ons lief tot in eeuwigheid, en wij zorgen voor elkaar en zegenen elkaar, en we brengen Gods heil in deze wereld. Lieve vrienden, het is heerlijkheid met Hem te gaan, daarom zingen wij...JEZUS, ALLES GEEF IK U...Dank U Vader, Zoon en Geest voor uw eeuwig Liefde feest. Lieve vrienden, allen een gezegende woensdag en verdere week!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar