Maandag 2 december 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 4116
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Maandag 2 december 2019.

Berichtdoor Ton » Ma Dec 02, 2019 10:59 am

ZEGENlied en -woord voor deze maandag :

... ALS EEN HERT DAT VERLANGT NAAR WATER ...

--- www.youtube.com/watch?v=m4q3WIuqxMI ---

Goede morgen lieve vrienden. We beginnen deze maandag en nieuwe week met het het heerlijke Zegen Woord en Lied..ALS EEN HERT DAT VERLANGT NAAR WATER, ZO VERLANGT MIJN ZIEL NAAR U, U alleen kunt mijn hart vervullen, mijn aanbidding is voor U, U alleen bent mijn kracht en schild, aan U alleen geef ik mij geheel, U alleen kunt mijn hart vervullen mijn aanbidding is voor U..In dit heerlijke lied, een Psalm van koning David, uiten we zingend en verlangend ons hart aan onze hemelse Vader. 'Onze ziel dorst naar de Heer'. Onze hemelse Vader kent ons geheel en vervult ons hart met zijn eeuwige Liefde en Vrede en Rust en Blijdschap. In zijn eeuwige Goedheid, Genade en Trouw verblijdt God zich zeer in zijn relatie met ons. Hij heeft ons lief en bemint ons, samen met Jezus, door de heilige Geest waarmee Hij in ons hart is komen wonen. We zijn Gods 'liefde kinderen', geboren uit Hem, HALLELUJA! Gods Liefde draagt ons dag aan dag, God schenkt ons overvloedig zijn gunstbewijzen: GOD ZORGT VOOR ONS, GOD IS GOED, GOD GAF ONS JEZUS, DE GROOTSTE SCHAT VAN ZIJN HART, GOD IS LIEFDE, GLORIE! Daarom eren en loven en prijzen en aanbidden wij U God, ons hart verlangt naar U! God maakt ons vrij en blij, dank U Vader, Zoon en Geest, voor uw Eeuwig Liefde Feest, daarom zingen wij...MIJN AANBIDDING IS VOOR U...Lieve vrienden, allen een gezegende maandag en nieuwe week!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar