HEBT U VREDE MET GOD GEVONDEN – 30 september 2019

Mary
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON Vr Jan 08, 2016 8:35 pm

Berichtdoor Mary » Zo Sep 29, 2019 8:49 pm

De behoudenis is in niemand anders; want er is ook onder de hemel geen andere naam die onder de mensen gegeven is, waardoor wij behouden moeten worden. Handelingen 4 vers 12

Een christen raakte aan de oever van een rivier met enkele toeristen in gesprek. Hij sprak over de wonderen van Gods schepping en over Zijn liefde tot de mensen, ook over het heil dat Hij allen aanbiedt in Jezus Christus. Ze knikten met hun hoofd, ze waren het ermee eens. Een oudere man zei: “Uw geloof heeft inderdaad iets. Ik heb het een paar keer beleefd in mijn omgeving dat uw leer mensen helemaal kan veranderen’. Dat ervoer de christen als een bemoediging. Hij vroeg de man: ‘En hoe is het nu met uzelf? Bent u ook het eigendom van de Heere Jezus geworden? Hebt u vrede met God gevonden.
‘Ach,’ zei de man, ‘ik ben al 72. Voor mij is dat niet meer nodig. Ik heb mijn tijd gehad’. ‘Kom nou! Stelt u zich eens voor dat u in het water hier valt en u kunt er op eigen kracht niet uitkomen. Als dan iemand u komt redden, zegt u dan ook: ‘Laat maar, ik ben al 72’ dat hoeft niet meer! Kom nou u laat zich zeker redden. Wij moeten behouden worden, zegt de Bijbel. Beter laat dan nooit! Juist met het oog op de eeuwigheid.

Terug naar