ZIJ BEDRIEGEN ZICHZELF - 18 mei 2019

Mary
BerichtenCOLON 1320
GeregistreerdCOLON Vr Jan 08, 2016 8:35 pm

Berichtdoor Mary » Vr Mei 17, 2019 10:10 pm

Zoals het de mensen beschikt is éénmaal te sterven en daarna het oordeel. Hebreeën 9 vers 27

Op 5 april 1908 werd Herbert von Karajan geboren, in het Oostenrijkse Salzburg. Hij studeerde te Salzburg en Wenen. Hij groeide uit tot een wereldberoemde dirigent. Hij zei eens: "Ik geloof in reïncarnatie; ik weet zeker dat ik na mijn dood terug zal komen". Veel bekende en beroemde mensen hebben datzelfde gezegd. Zij bedriegen zichzelf en anderen! Het geloof in reïncarnatie neemt de ernst van de dood en de angst voor het komende oordeel van God weg. Logisch dat de duivel zich daarbij in de handen wrijft! Waarom zou een mens zich dan moeten bekeren? Waarom zou hij God dan zijn zonden belijden?
Het verzoeningswerk van de Heere Jezus aan het kruis was dan niet nodig geweest. Waarvoor was Hij dan eigenlijk gestorven? Inderdaad, het komt de mens wel goed uit als er reïncarnatie is of zou bestaan. En de duivel laat het hem graag geloven. Maar het is een grote dwaling! De Bijbel laat er geen twijfel over bestaan: sterven en daarna het oordeel. In dit leven kunnen we het eeuwige leven ontvangen door onze schuld voor God te belijden.

Terug naar