Dinsdag 5 maart 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3458
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Dinsdag 5 maart 2019.

Berichtdoor Ton » Di Mrt 05, 2019 11:19 am

ZEGENlied en -woord voor deze dinsdag :

.....JEZUS, ALLES GEEF IK U.....

www.youtube.com/watch?v=ItpX5mLHggE

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag met het heerlijke Gebed en Zegen Lied :

....JEZUS, ALLES GEEF IK U,
wat ik heb en ben en wat ik ooit zal zijn.
Al mijn hoop, mijn plannen en mijn tijd
leg ik in uw had, vertrouw ze aan U toe.
Door uw wil te doen, leer ik om vrij te zijn
..Jezus, alles geef ik U,
wat ik heb en ben en wat ik ooit zal zijn....

In diepe liefde en overgave geven we heel ons hart en leven in Jezus hand.
Jezus stierf voor onze zonden, maar werd opgewekt door de Vader, voor ons, HALLELUJA!
God vergaf ons al onze zonden, Jezus betaalde onze schuld en kocht ons vrij, ons leven is nu van Hem en wij leven voor Hem, wij zijn zijn eigendom.
Jezus is met de heilige Geest in ons hart komen wonen, die ons leert en leidt, tot in eeuwigheid.
Hij leert ons Jezus Woorden te geloven en te doen, dat maakt ons vrij.
Jezus is het Levende Woord van God.
Gods Geest vernieuwt en verandert ons, zodat we steeds meer op Jezus gaan lijken.
Ons 'nieuwe leven' groeit en bloeit en draagt vrucht voor onze Vader, dit zijn de vruchten van zijn Geest in ons.
God is er in verheerlijkt als we veel vrucht dragen.
Jezus is onze Wijnstok, en de Vader is onze Landman, en wij zijn zijn ranken.
God openbaart zich dag aan dag aan ons, Hij zorgt voor ons en zegent ons in zijn eindeloze Liefde.
Zo zegenen en zorgen wij ook voor elkaar, en staan we zegenend in deze wereld en verkondigen Gods heil, in Woord en daad.
God maakt ons vrij en blij, in en voor Hem leven wij.
Als we in Gods liefde en waarheid blijven 'groeien we in elk opzicht naar Hem toe, die ons Hoofd is, Jezus Christus, onze Heer', zegt Paulus ons in Ef.4vs15.
Lieve vrienden, het is heerlijkheid met Hem te gaan, DANK U VADER, ZOON EN GEEST, VOOR UW EEUWIG LIEFDE FEEST.
Allen een fijne , gezellige , zonnige , maar boven alles een rijk gezegende dinsdag en verdere week toegebeden , lieve vrienden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar