Donderdag 28 februari 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3458
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Donderdag 28 februari 2019.

Berichtdoor Ton » Do Feb 28, 2019 10:33 am

ZEGENlied en -woord voor deze donderdag :

.....SAMEN IN DE NAAM VAN JEZUS.....

www.youtube.com/watch?v=fpLMlnq7S1w

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag met het heerlijke Zegen Lied en Woord :
....SAMEN IN DE NAAM VAN JEZUS HEFFEN WIJ EEN LOFLIED AAN,
want de Geest spreekt alle talen en doet ons elkaar verstaan.
Samen bidden, samen zoeken, naar het plan van onze Heer,
samen zingen en getuigen..JEZUS CHRISTUS IS DE HEER....

Jezus bidt in het Hogepriesterlijk gebed in Joh.17vs20/21...'en Ik bid U niet alleen voor dezen, maar ook voor hen, die door hun woord in mij geloven, opdat zij één zijn, gelijk Gij Vader in mij en Ik in U, dat zij ook in ons zijn, opdat de wereld gelove, dat Gij mij gezonden hebt. En de heerlijkheid, die Gij mij gegeven hebt, heb Ik hun gegeven, opdat zij één zijn, gelijk wij één zijn'...

Lieve vrienden, GOD IS ÉÉN!
Wij zijn ook allen één in Hem, in zijn Geest van Liefde en Waarheid.
Het is en blijft onze roeping Gods éénheid onder elkaar te bewaren en te bewerken, en elkaar te zegenen in Gods liefde, vrede en rust, en voor elkaar te zorgen.
Zo blijft de heerlijkheid van God in ons.
De boze wil ons altijd scheiden en in zijn onrust brengen, maar 'niets kan ons scheiden van de liefde Gods, welke is in Jezus Christus onze Heer', zegt Paulus ons in Rom.8vs39.
WE ZIJN ÉÉN EN BLIJVEN ÉÉN, IN DE LIEFDE VAN JEZUS, HALLELUJA!
Het is Gods vreugde ons zijn liefde te schenken en ons in zijn liefde te drenken, daarom zingen wij...SAMEN IN DE NAAM VAN JEZUS HEFFEN WIJ EEN LOFLIED AAN...
Een fijne , gezellige , zonnige , maar boven alles een rijk gezegende donderdag en verdere week toegebeden , lieve vrienden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar