Donderdag 21 februari 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3458
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Donderdag 21 februari 2019.

Berichtdoor Ton » Do Feb 21, 2019 11:00 am

ZEGENlied en -woord voor deze donderdag :

.....ABBA VADER.....

www.youtube.com/watch?v=UpTFoPQ0OAc

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag met het heerlijke Zegen Lied en Woord :
...ABBA, VADER, U ALLEEN,
U behoor ik toe.
U alleen doorgrondt mijn hart,
U behoort het toe.
Laat mijn hart steeds vurig zijn,
U laat nooit alleen,
Abba, Vader U alleen,
U behoor ik toe...
Lieve vrienden, we zingen dit harte-lied, omdat God zijn Nieuwe Verbond aan ons gaf in 'het bloed' van het Lam.
God is onze eigen Vader nu, wij zijn Zijn kinderen, omdat Jezus, die Hij ons gaf, in ons hart mocht komen wonen.
We zijn nu een tempel van Gods heilige Geest.
God bemint ons en houdt van ons.
Hij wil dat heel de wereld zijn Zoon Jezus aanvaard, omdat God heel de wereld liefheeft en wil zegenen, met vergeving en genade.
Gelukkig geven miljoenen gehoor aan Gods roepstem en worden blije en vrije en gelukkige kinderen van God.
Paulus schrijft ons daarom in Rom.8vs38/39...'Want ik ben verzekerd, dat dood noch leven, noch engelen, noch machten, noch heden, noch toekomst, noch krachten, noch hoogte, noch diepte, noch enig ander schepsel ons zal kunnen scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus, onze Heer'...
Gods liefde is de grootste kracht van heel de schepping.
God heeft ons lief met Zijn Eeuwige Liefde.
God is met ons en zegent ons, al de dagen van ons leven.
HALLELUJA!
Daarom houden wij zoveel van onze Vader en Jezus, door de heilige Geest die in ons woont en zingen wij...ABBA VADER U ALLEEN, U BEHOOR IK TOE...
Allen een fijne , gezellige , maar boven alles een rijk gezegende donderdag en verdere week toegebeden , lieve vrienden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar