MET OPRECHT BEROUW – 13 januari 2019

Mary
BerichtenCOLON 1166
GeregistreerdCOLON Vr Jan 08, 2016 8:35 pm

Berichtdoor Mary » Za Jan 12, 2019 7:21 pm

Wees mij genadig, o God! Naar Uw goedertierenheid; delg mijn overtreding uit, naar de grootheid Uwer barmhartigheid. Was mij wel van mijn ongerechtigheid, en reinig mij van mijn zonde. Want ik ken mijn overtredingen, en mijn zonde is steeds voor mij. Psalm 51 : 3-5

Een 32-jarige vrouw woonde in een appartement in het Waalse Herve, in België. Op woensdagavond 13 januari 2010 stuurde zij haar werkgeefster een sms: zo kon de volgende dag niet komen werken. Want ze had net iemand gedood en vertrok daarom naar haar zus in Eupen, in Oost-België. De bazin meldde het direct bij de politie. De vrouw werd op weg naar haar zus opgepakt; in haar appartement bleek inderdaad een vermoorde man te liggen.
Had ze haar misdaad maar aan God bekendgemaakt! Had ze Hem haar zonden maar beleden! Deden álle mensen dat maar! David deed het wel. Overspel en moord, daaraan had hij zich schuldig gemaakt. Maar toen hij oprecht berouw had en voor God zijn zonden beleed, werden die uitgedelgd, Hij werd rein. Inderdaad, God is goed. Hij is vol barmhartigheid. Hij heeft medelijden met de mens in zijn ellende. Hij bewijst daarom genade aan ieder die er om vraagt en zijn knieën voor Hem buigt in oprecht berouw.

Terug naar