Vrijdag 11 januari 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3455
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Vrijdag 11 januari 2019.

Berichtdoor Ton » Vr Jan 11, 2019 10:46 am

ZEGENlied en -woord voor deze vrijdag :

.....DIT IS MIJN GEBOD.....

www.youtube.com/watch?v=adPsiusq6NY

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze vrijdag met het heerlijk Zegen Lied en Woord :
....DIT IS MIJN GEBOD DAT GIJ ELKANDER LIEFHEBT en uw blijdschap wordt vervuld....zegt Jezus in Joh.15vs12 aan zijn discipelen, aan zijn kudde, als Heer en Herder, en als Hoofd van zijn gemeente, aan allen die Hem geloven...en dat zijn wij, HALLELUJA!
God, onze Vader heeft ons lief met zijn Eeuwige Liefde.
GOD IS LIEFDE, GODS LIEFDE IS VOLMAAKT, GODS LIEFDE WERKT IN WAARHEID EN GERECHTIGHEID EN TROUW, GOD VERGEEFT ONS GAARNE ONZE ZONDEN ALS WIJ HEM DIT VRAGEN, HIJ IS DE WAARACHTIGE, GLORIE!
In zijn Liefde gaf God ons Jezus, die in onze plaats ging staan.
Gods liefde vervult en balsemt ons hart.
Daarom geeft Jezus ons dit gebod, en gebiedt Hij ons elkaar lief te hebben, in Gods liefde, als Zijn liefde-kinderen.
De liefde doet alleen goed en doet niemand kwaad.
God heeft zijn liefde in ons hart uitgestort.
Gods liefde is de natuur van onze 'nieuwe mens' en maakt ons gelukkig en zalig en vrij en blij.
God is ons in alles nabij en staat ons in alles ter zij.
In en door en voor Hem leven wij, halleluja!
Nu hebben wij onze naaste lief als onszelf en God boven alles.
Gods liefde regeert in ons hart, God zegent en helpt en troost ons.
Hij zorgt voor ons en zegt: WERP AL JE BEKOMMERNIS OP MIJ, GELOOF MIJ EN VERTROUW MIJ.
Jezus, onze Hogepriester, bidt en pleit voor ons en doet ons overwinnen in de strijd.
Zo bidden en zorgen we ook voor elkaar, in de liefde van God. Zonder Gods liefde schiet al ons werken te kort en zijn we niets, zegt Paulus ons in 1Cor.13.
Jezus roept ons op om in de 'eerste liefde' te blijven en om Gods reddende en vergevende en verlossende liefde in deze wereld te zijn, door Jezus onze Heer, in de kracht van heilige Geest!
Daarom zingen wij...DIT IS MIJN GEBOD DAT GIJ ELKANDER LIEFHEBT EN UW BLIJDSCHAP WORDT VERVULD...
Allen een fijne , gezellige , maar boven alles een rijk gezegende vrijdag en komend weekend toegebeden , lieve vrienden, in de liefde van God !

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar