Dinsdag 8 januari 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3455
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Dinsdag 8 januari 2019.

Berichtdoor Ton » Di Jan 08, 2019 11:34 am

ZEGENlied en -woord voor deze dinsdag :

.....BRON VAN LEVEND WATER.....

www.youtube.com/watch?v=UnI795FEQLI

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag met het heerlijke Zegen Lied en Woord :
...BRON VAN LEVEND WATER ONTSPRING NU IN MIJ,
zend uw heilige Geest O God en maak mij vrij,
van elke situatie die mijn hart bezwaart,
'k geef mezelf aan U die heel mijn ziel bewaart
..Jezus, Jezus...
JEZUS IS GODS WARE LEVENSBRON, als we van zijn 'levend water' drinken zullen we nimmer dorsten meer, tot in eeuwigheid!
De Heer leert ons onze gewaden dagelijks te wassen in zijn bloed, en zijn kruis in ons leven centraal te stellen.
Zo komen wij overwinnend uit de strijd en voert Hij ons naar de 'bronnen des levens', door de heilige Geest, zegt Opb.7vs13/17 ons.
Iedere dag van ons leven is van God en leven we met en voor God.
We geven iedere dag onze plannen en zorgen en moeiten en ziekten eerst aan Hem.
God zorgt voor ons, God voorziet.
Zo leven we vrij en blij aan Zijn hand en drinken van het Levend water van Jezus, die ons thuis bracht in het Vaderland.
We groeien en bloeien in Gods Koninkrijk, en dragen we veel vrucht van Gods Geest, tot eer en verheerlijking van Hem die ons liefheeft.
Lieve vrienden, het is heerlijkheid met Hem te gaan, ondanks de moeiten en de strijd in deze wereld.
Maar Jezus gaat ons vóór, Hij is Gods Weg, ons Levensspoor.
HALLELUJA! Jezus is met ons, al de dagen van ons leven...tot in eeuwigheid, AMEN.
Allen een fijne , zo mogelijk gezellige , maar boven alles een rijk gezegende dinsdag en verdere week toegebeden , lieve vrienden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar