Maandag 7 januari 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3628
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Maandag 7 januari 2019.

Berichtdoor Ton » Ma Jan 07, 2019 11:01 am

ZEGENlied en -woord voor deze maandag :

.....GODS MAAKT VRIJ.....

www.youtube.com/watch?v=qKbxksLDjsw&feature=share

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag en week met het heerlijke Zegen Lied en -Woord :
..GODS MAAKT VRIJ..
'Want gij zijt geroepen om vrij te zijn, opdat wij waarlijk vrij zouden zijn heeft Christus ons vrijgemaakt', schrijft Paulus ons in Gal.5vs1+13.
We zijn Gods eigendom en God wil dat al zijn kinderen vrij zijn, en in en uit Zijn Vrijheid leven.
Vrij, om God en Jezus en elkaar lief te hebben door de heilige Geest.
Vrij, om God te kunnen dienen en voor elkaar te zorgen.
Vrij, om hemels blij te zijn, en te groeien en te bloeien in het nieuwe leven dat God ons gaf.
Vrij, van het oude leven, en onze oude manieren van denken en doen, van deze zondige wereld.
Vrij, van satans macht...GOD MAAKT ONS HEMELS VRIJ EN BLIJ, OM HEMELS GELUKKIG TE ZIJN...MET HEM!
HALLELUJA!
God heeft ons lief en deelt zijn Liefde met ons.
Zijn Liefde delen we met elkaar, en delen we uit in deze wereld.
Jezus zegt ons in Joh.8vs31/36:..'Wanneer Ik je vrijgemaakt heb zal je waarlijk vrij zijn! Blijf in mijn Woord, geloof mijn Woord en leef in mijn Woord, doe mijn Woord, dan zal je de Waarheid verstaan en de Waarheid zal je vrijmaken'.
Wat een heerlijke waarheid is dit!
Bedenk en doe dit lieve vrienden, wees zoals Hij ons zijn Waarheid leert en geeft.
Zo verlost God ons van de boze, en richt ons op, en maakt ons waarlijk vrij, ons hele verdere leven lang...TOT IN EEUWIGHEID!
Vrij, met Hem en Jezus en de heilige engelen en elkaar, door de heilige Geest, die ons vernieuwt.
Daarom zingen wij..GOD MAAKT VRIJ..
Lieve vrienden, allen een fijne , maar boven alles een rijk gezegende dag en verdere week toegebeden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar