woensdag 2 januari 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3628
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

woensdag 2 januari 2019.

Berichtdoor Ton » Wo Jan 02, 2019 11:24 am

ZEGENlied en -woord voor deze woensdag :

.....IK VERBLIJD MIJ ZEER IN HEER.....

www.youtube.com/watch?v=uHF3GYq_KaE

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag in dit nieuwe jaar met het heerlijke Zegen Lied en -Woord :
...IK VERBLIJD MIJ ZEER IN HEER
MIJN ZIEL JUICHT IN MIJN GOD (2X),
want Hij heeft mij bekleed met de klederen des heils,
met de mantel de gerechtigheid heeft Hij mij omhuld
...zegt Jes.61vs10 ons en zingen wij.
God heeft ons lief met zijn Eeuwige Liefde, en wij hebben Hem lief boven alles, met heel ons hart en ziel en ons leven en bestaan.
Liefde schept liefde!
Wij zijn Gods volk, Zijn eigendom, gekocht en betaald met het bloed van Jezus, Gods Lam, dat voor ons stierf.
Gods heeft ons nieuwe 'hemelse' klederen gegeven, met de mantel van Zijn gerechtigheid heeft Hij ons omhuld.
We zijn nu Gods eigen wederom geboren 'koningskinderen'.
We beminnen onze hemelse Vader en Jezus, door de heilige Geest, waarmee Zij in ons zijn komen wonen.
We dienen en eren God als 'priesters' in Zijn huis.
Jezus is Gods Hogepriester en Redder en Goede Herder, die voor ons bidt en pleit en ons in alles leidt, door de heilige Geest.
We verblijden ons zéér in de Heer, HALLELUJA!
In Gods Liefde hebben we elkaar lief en zorgen we voor elkaar en helpen elkaar en zien naar elkaar om.
We bidden en strijden voor elkaar en wassen elkaars voeten.
Dat is onze eerste 'priester taak', in Gods huis, de gemeente van Jezus.
We brengen en verkondigen Gods heil in heel de wereld, samen in de Naam van Jezus, GLORIE!
En we zingen met elkaar...IK VERBLIJD MIJ ZEER IN DE HEER, MIJN ZIEL JUICHT IN MIJN GOD...
Lieve vrienden, allen een fijne , gezellige , maar boven alles een rijk gezegende woensdag en verdere week in dit nieuwe jaar toegebeden !

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar