Maandag 24 december 2018.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3628
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Maandag 24 december 2018.

Berichtdoor Ton » Ma Dec 24, 2018 11:03 am

ZEGENlied en -woord voor deze maandag :

.....SAMEN IN DE NAAM VAN JEZUS.....

www.youtube.com/watch?v=fpLMlnq7S1w

Goede morgen lieve vrienden...'Gods liefde gaf ons Jezus, geboren in een stal in Bethlehem. Jezus, onze Redder en Verlosser en Heer, om ons te redden en te verlossen, door ons onze zonden te vergeven.
Om zo voor God te verwerven 'Gods eigen volk', vol ijverig in goede werken, God dienend, ons leven lang'.
Daarom zingen wij: SAMEN IN DE NAAM VAN JEZUS HEFFEN WIJ EEN LOFLIED AAN, want de Geest spreekt alle talen en doet ons elkaar verstaan.
Samen bidden, samen zoeken, naar het plan van onze Heer, samen zingen en getuigen
..JEZUS CHRISTUS IS DE HEER.
Jezus bidt in het Hogepriesterlijk gebed in Joh.17vs20/21..'dat ze samen één zijn Vader, U in Mij en Ik in U, en zij in ons'..
GOD IS ÉÉN..lieve vrienden, in zijn eenheid leven en zijn wij, daarom zingen we verder.
..PRIJS DE HEER DE WEG IS OPEN, NAAR DE VADER EN ELKAAR, Jezus Christus, Triomfator, mijn Verlosser, Middelaar.
Vader met geheven handen breng ik U mijn dank en eer, 't is de Geest die mij doet zeggen: JEZUS CHRISTUS IS DE HEER!
We bewaren elkaar en zorgen voor elkaar in Gods liefde.
Gods liefde maakt ons één en geeft ons Gods vrede, die alle verstand te boven gaat.
De boze wil ons altijd scheiden, maar.. 'niets kan ons scheiden van de liefde Gods, welke is in Christus Jezus', Halleluja, Amen.
Allen een fijne , geZellige , maar boven alles een rijk gezegende maandag toegebeden , lieve vrienden, op naar dinsdag, naar het kerstfeest, dat we vieren met Hem..en elkaar!

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar