Woensdag 8 augustus 2018.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 2985
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Woensdag 8 augustus 2018.

Berichtdoor Ton » Wo Aug 08, 2018 11:01 am

ZEGENlied en -woord voor deze woensdag :

.....BRON VAN LEVEND WATER.....

www.youtube.com/watch?v=QqAR1eWNDPk

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze heerlijke dag met het heerlijke Zegen Lied en -Woord :
....BRON VAN LEVEND WATER ONTSPRING NU IN MIJ,
zend uw heilige Geest o God en maak mij vrij,
van elke situatie die mijn hart bezwaard,
'k geef mezelf aan U die heel mijn ziel bewaart
...JEZUS...
Als we iedere dag onze gewaden wassen in het bloed van het Lam, blijft ons leven en denken en onze gevoelens en beweegredenen zuiver en rein.
Zo komen we als 'overwinnaars' uit de strijd en voert Jezus ons naar 'de bronnen des levens', zegt Opb.7vs13/17 ons.
We leven uit, door en voor God, in alles, God leidt ons door de heilige Geest en reinigt ons dagelijks door het bloed van Jezus, het Lam Gods, van elke zonde en wereldzin en verleugening.
Hij geeft ons zijn 'helm des heils', die zetten we op om ons denken te beschermen en onze gedachten te richten op zijn heil en al zijn beloften. Beloften van heil en zegen, HALLELUJA!
Zo weren en ontkrachten we de leugengedachten van satan.
God leert ons zijn 'hele wapenrusting' aan te doen, in Ef.6vs10/18.
Zo blijft ons innerlijk rein en schoon en verslaan en overwinnen we de boze in Jezus Naam.
We danken, loven en prijzen en aanbidden de Vader en de Zoon, door de heilige Geest, die als de rivier Gods in ons stroomt, helder en rein.
God verkwikt ons en maakt ons gezond en vrij en blij.
We zingen 'het oude is voorbij', prijs de Heer, God gedenkt mijn zonden niet meer.
Het levend water doet ons groeien en bloeien, zodat we steeds meer op Jezus gaan lijken.
Lieve vrienden, daarom bidden en zingen we...BRON VAN LEVEND WATER ONTSPRING NU IN MIJ...
Allen een fijne , gezellige , "ietwat koelere" , maar boven alles een rijk gezegende woensdag en verdere week toegebeden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar