Dinsdag 10 juli 2018.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 2817
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Dinsdag 10 juli 2018.

Berichtdoor Ton » Di Jul 10, 2018 10:39 am

ZEGENlied en -woord voor deze dinsdag :

.....GOD MAAKT VRIJ.....

www.youtube.com/watch?v=DZsieFaSS-o

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag met het heerlijke Zegen Lied en -Woord :
....GOD MAAKT VRIJ....
'Want gij zijt geroepen om vrij te zijn, opdat wij waarlijk vrij zouden zijn heeft Christus ons vrijgemaakt', schrijft Paulus ons in Gal.5vs1+13.
We zijn Gods eigendom en God wil dat al zijn kinderen in Zijn vrijheid leven.
Vrij, om Hem en Jezus lief te hebben, en elkaar lief te hebben. Vrij, om Hem te dienen en voor elkaar te zorgen.
Vrij, om in ons nieuwe leven te groeien en te bloeien.
Vrij, van het oude leven, van onze oude manier van denken, doen en handelen en reageren.
Nu zegenen we elkaar in Gods liefde, vrede en vrijheid, in Zijn heerlijkheid.
..GOD MAAKT ONS VRIJ OM HEMELS GELUKKIG TE ZIJN, EN ZIJN LIEFDE UIT TE DELEN AAN ELKAAR EN IN DEZE WERELD..
Jezus zegt ons in Joh.8vs31/36: Wanneer Ik je vrijgemaakt heb zal je waarlijk vrij zijn, blijf in mijn Woord, geloof mijn Woord, doe mijn Woord, dan zul je de Waarheid verstaan en de Waarheid zal je vrijmaken.
God verlost ons van de boze en richt ons op, om in Zijn vrijheid, ons hele verdere en eeuwige leven lang met Hem te leven.
.. DAAROM ZINGEN WIJ BLIJ..GOD MAAKT VRIJ..HALLELUJA!
Lieve vrienden, allen een fijne , gezellige , maar boven alles een rijk gezegende dag en verdere week toegebeden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar