Getuigenis

Miaberns
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON Di Nov 29, 2016 3:48 pm

Getuigenis

Berichtdoor Miaberns » Di Nov 29, 2016 9:45 pm

Hallo met Mia Berns ,
Ik wil mijn getuigenis hier neer zetten omdat ik God groot wil maken .
Vroeger als kind ben ik door een hel gegaan ,ik was niet gewenst .
Er werd mij gezegd dat er een fout is gemaakt en dat hun het nageboorte groot hadden moeten brengen en het kind weg moeten gooien .
Ook werd ik veel geslagen ,nee niet normaal maar met een stoel of vuisten bewerkt .
Het gekke was ik was toen nog maar een jaar of 7 en moest altijd lachen als ik in elkaar geslagen werd ,vraag mij niet waarom ,ja ik weet het wel ? Ik was het gewend en was niet meer bang voor mijn pa .
Ook ben ik door drie mensen misbruikt en werd mij verteld om niets te zeggen anders werd het mijn dood .
Ach ja wat kon mij het schelen ,maakte mij niet uit .

Ik ben als ik het nu bekijkt ,slecht bezig geweest .
Ik wilde niet meer thuis wonen om onder het geweld uit te komen ,dus ik ging opzoek naar een oplossing en heb deze gevonden .
Ik leerde een jonge kennen ik was denk ik ongeveer 16 jaar en ik had een afspraak met deze jongen gemaakt .
Dus ik vertelde thuis dat ik ging trouwen of dat mocht omdat ik nog jong was ,nou ze waren mij liever kwijt dan rijk dus zo gezegd zo gedaan wat was ik blij ,maar toen begon mijn leven echt pas rot te worden ,niet met de jongen waar ik mee getrouwd was hoor ,want deze jongen hield niet van meisjes maar van jongens .
Ik was niet Christelijk opgevoed dus weet ik veel en vind alles best als ik maar weg was bij mijn pa .
Ik ben 4 jaar bij deze jongen gebleven het was natuurlijk geen echt huwelijk platonische ,maar ik was vrij en hij was erg aardig .
Maar toen leerde hij iemand kennen en gingen wij scheiden .
Oké ongeveer een jaar later leerde ik iemand kennen die wel ,19 jaar ouder was dan ik maar hij was erg mee levend en was getrouwd en mocht bij hem en zijn vrouw wonen .
Maar toen begon het ,zijn vrouw zei Mia Sorry maar wij gaan scheiden maar jij mag bij hem blijven wonen want zijn huis had drie verdiepingen ,ik dom als ik was en naïef was blij .

Nou ik woonde daar een half jaar ongeveer en op een dag ging ik boodschappen doen en winkelen .
Nou ik kwam thuis ga naar binnen wat zie ik tot mijn verbazing twee meiden helemaal naakt .
Ik zei wat is dit nu zeg ,zegt hij ja je weet het nog niet maar ik ben een pooier en dit zijn twee van mijn meiden en komen er nog meer .
Ik keek hem aan en zei nou dan pak ik mijn kleren en bekijk het maar ,ja foutje .
Nee ik mocht niet
gaan want ik werd een van zijn meiden .

Nou dat was een hel ,ik ben weg gelopen op een dag naar een oom van mij maar hij heeft mij gevonden en met geweld terug gehaald .
Toen leerde ik daar iemand kennen die heeft mij hier uit gehaald ,wat was ik deze oude man dankbaar .

Toen leerde ik een Egyptenaar kennen 16 jaar mee getrouwd geweest ,1 zoon die nu 26 jaar is maar wat een leven .
Weer klappen ,ik was niets waard ik was een hoop( Sorry )strond was nog minder dan een varken zei hij maar toch 16 jaar getrouwd geweest ,waarom ,nou omdat ik dacht dat het normaal was om in elkaar geslagen te worden .
Maar toch ben ik bij hem weg gelopen .
Mijn moeder had toen kanker en mijn zoontje toen nog baby mocht zij niet aanraken want zij was vies omdat ze kanker had .
Mijn moeder lag toen in het ziekenhuis op sterven maar ik mocht niet met mijn zoon afscheid van haar nemen maar ben toch stiekem gegaan .
Of hij het geroken heeft of zo weet het niet, ik was daar nog geen kwartier en ja hoor komt hij aan rennen pakt mijn zoon en zegt waar mensen liggen die doodziek waren en mijn mam opsterven lag ,mijn zoon mag hier niet komen op deze bacteriën afdeling .
Nou ik keek mijn zieke moedertje aan zij kon niet meer goed praten door al de slangen en zuurstof waar zij aan vast zat ,maar zij wenkte mij dichterbij en zei iets wat zij nooit snel doet .
Ze zei ,Mia met een zachte stem ga bij hem weg ,meer zei ze niet .
Ik pakte haar hand en zei mam ,ik kom morgen weer langs lieverd ik zag tranen in haar ogen en kneep mij zacht in mij handen .
Ik ben verder op in de gang in elkaar gestord door wat mijn ex gedaan heeft verpleegsters hebben mij opgevangen ,ja ik was een gebroken meisje .
Ik zou de volgende dag naar mama ,maar hoefde niet meer ,zij was heen gegaan .
Zij hadden haar even op de gang gezet om foto,s te laten maken maar de runtgen was bezet ,ze komen twee min later haar halen toen was ze overleden .Och wat was ik stuk mijn moeder helemaal alleen toen ze overleden was niemand was erbij ik kon het niet accepteren en los laten .
Mijn vader was toen al dood en mijn moeder geloofde wel maar werd verboden door mijn pa dus deed ze het stiekem .
Maar ik was dus kapot toen ze was overleden .
Op een avond lag ik in bed en opeens gek hoor zag ik mijn moeder op dat ziekenhuis bed ze zei Mia ik heb geen pijn meer en had het ook niet moeilijk toen ik dood ging dus wees niet verdrietig en toen kon ik het los laten ,want zij had het fijn boven bij de Heer .
Ik denk dat de Heer al met mij bezig was want ik geloofde wel dat er iets was tussen hemel en aarde maar was nog jong .

Nu 13 jaar geleden leerde ik mijn man kennen waar ik nu mee getrouwd ben wat een lieverd en wat is hij goed voor mij .
Ik heb hem wel alles verteld wat ik in mijn leven fout hebt gedaan en hij zei Mia dat is geweest .

Nu 6 jaar geleden heb ik mij aan de Heer gegeven laten dopen in de Heilige Geest Amen .
Ik heb door deze hel 25 jaar zware borderliner gehad ,wilde niet meer leven heb ook pogingen gedaan maar gelukkig mislukt .

De Heer heeft mij twee jaar geleden geheel verlost van borderliner Amen ,o wat geniet ik nu van het leven en mijn man en mijn hondjes .
Mijn man was toen nog Rooms katholiek ik was van het volle evangelie en dacht ja ik ga hem niet dwingen .
Maar naar twee jaar komt hij naar mij en zegt ,ik baal dat jij altijd zo vrolijk bent hoe kan dat nu ,ik lachen en zei ja hoe kan dat nu ,DE HEER . Nou is hij ook van het evangelie!ie Haleluja .

Dus wat een goede God hebben wij ,ik ben zo dankbaarvoor alles wat Hij gedaan heeft en nog doet in mijn leven Amen .
Ik mocht ook Hierdoor een site opzetten en mag met deze ervaringen andere mensen helpen ,maar wel met zijn leiding anders kan ik het niet .

Gr Mia Berns

Terug naar