Vrijdag 22 januari 2021.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5868
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Vrijdag 22 januari 2021.

Berichtdoor Ton » Vr Jan 22, 2021 9:42 am

ZEGENlied en -woord voor deze vrijdag :

... . DIT IS MIJN GEBOD DAT GIJ ELKANDER LIEFHEBT EN UW BLIJDSCHAP WORDT VERVULD ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=fZth0Zik7Gc ---

GOEDE MORGEN lieve vrienden, ons heerlijke Zegen Woord en Lied is vandaag ... DIT IS MIJN GEBOD DAT GIJ ELKANDER LIEFHEBT EN UW BLIJDSCHAP WORDT VERVULD ... uit Joh.13vs34, naar de Woorden van Jezus.
Als we in de Liefde van Jezus blijven, blijft Gods Vrede en Rust en Blijdschap in en over ons leven, want GOD IS LIEFDE, HALLELUJA!
God heeft ons lief met zijn eeuwige Liefde, Hij gaf ons Jezus, omdat Hij zoveel van ons houdt.
Gods Liefde balsemt en vervult ons hart.
God vergeeft ons al onze zonden, door Jezus bloed.
God helpt en troost en zegent ons, en doet Zijn aangezicht over ons lichten.
Daarom gaf Jezus ons dit Grote Gebod!
We hebben God lief boven alles en elkaar als onszelf.
Zonder Gods Liefde zijn we niets, zegt Paulus ons.
We zijn Gods 'liefde kinderen' uit Hem geboren, we zijn een 'nieuwe schepping' en leven in en uit en dóór en vóór Gods Liefde en Genade, GLORIE!
We doen niemand kwaad maar allen 'goed', want GOD IS GOED!
Gods Liefde maakt ons hemels gelukkig en hemels vrij en blij.
God zorgt voor ons en is ons steeds nabij en staat ons in alles ter zij, O, wat een heerlijke God is Hij.
Als Gods Liefde in ons leven regeert gebeuren er wonderen, want God is een God van wonderen, HIJ REGEERT!
God zegent en helpt ons en wij zegenen en helpen elkaar en we staan zegenend in deze wereld en zingen ... DIT IS MIJN GEBOD DAT GIJ ELKANDER LIEFHEBT EN UW BLIJDSCHAP WORDT VERVULD ...
Lieve vrienden, allen een gezegende vrijdag en komend weekend!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar