Vergeef me.

Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5399
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Vergeef me.

Berichtdoor Ton » Do Sep 29, 2016 11:29 am

Dit is een berichtje waar je ff bij stil zou moeten staan.. en goed zou moeten lezen en herlezen ..........
Ik deed dat wel !

..................

Er zal een dag komen dat je afscheid van me zult moeten nemen..
Er zal een week komen dat je niets meer van me zult vernemen..
Er zal ook een maand komen waarin je soms nog aan me zult denken..
Er zal ook nog eens een jaar komen waarin je me iets zal komen schenken..
Een bosje bloemen of een mooi gebed.. Zolang je mij maar niet uit je hoofd zet!
En moest het nu gebeuren dan vraag ik je om niet te lang om mij te treuren..
Maar dan vraag ik je vergiffens en gebeden te verrichten die het pad naar het Hemelse voor me zullen verlichten..!

Ik stuur je dit berichtje omdat géén mens op aarde weet wanneer hij/zij dit wereldse leven zal verlaten.
Het kan op elk ogenblik van de dag zijn..
Snel en onverwachts.
Mijn hart beeft wanneer ik mij besef dat ook ik de dood zal ontmoeten, terwijl ik mogelijk mijn broeders en zusters heb gekwetst. Ik zou het nooit menens gedaan hebben maar onbewust zonder dat we het beseffen kunnen we elkaar raken.
Dit lijkt dan misschien niet veel voor te stellen maar weet dat we op de Dag des Oordeels hiervoor een verantwoording zullen moeten afleggen jegens onze Schepper!

Daarom had ik je graag bij deze vergiffenis gevraagd,,
Vergeef mij als ik je ooit pijn heb gedaan, al was het maar een 'domme' opmerking..
Vergeef mij als ik je ooit pijn heb gedaan, door je slechts een afkeurende blik toe te werpen..
Vergeef mij als ik je ooit pijn heb gedaan, door met anderen over je te praten..
Vergeef mij als ik je heb gekwetst door het schelden..
Vergeef mij als ik mijn stem naar je heb verheft..

Vergeef mij !

Moge de Almachtige ons allen belonen met liefde, vrede en respekt voor al onze broeders en zusters
Moge hij onze harten standvastig maken en ons leiden naar het goede !
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar