Jonge Argentijnse vrouw.

Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3857
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Jonge Argentijnse vrouw.

Berichtdoor Ton » Zo Sep 18, 2016 8:11 pm

Ik zat zo eens te mijmeren vanmiddag over hoe het jaren geleden was op internet en toen schoot me een gebeurtenis te binnen, dat gebeurde in de tijd van de MSN-chat lang geleden.
Tegen 23.00 uur ’s-avonds was ik nog een beetje aan het lummelen op een Nederlands chatkanaal op Msn - Mary had net gevraagd of ik wilde afsluiten en mee naar bed ging - toen er iemand in het Engels vroeg of er ook privé (met z’n 2en) gepraat kon worden; ik reageerde met : uiteraard.
Het bleek een jonge vrouw te zijn uit Argentinië , die even een luisterend oor bleek nodig te hebben.
Ze vertelde me haar levensverhaal, dat aan elkaar hing van ellende en verdriet.
Deze jonge vrouw wilde die nacht een einde aan haar leven maken en was bezig afscheid te nemen, ze wist zelf niet hoe ze op dit chatkanaal op internet terecht was gekomen.
Om een heel lang verhaal kort te maken : tot ruim 03.00 uur heb ik met haar gesproken, haar verteld hoe ik in het leven stond (en sta) en waar ze rust, troost, liefde en vrede kon vinden.
Ik heb met haar mogen bidden ; we hebben nadien nog contact gehad en ze is in gesprek gegaan met een pastor en oudste van een pinkstergemeente in de plaats waar ze woonde.
Ze heeft zich bekeerd , heeft Jezus aangenomen als haar Verlosser , heeft zich laten dopen, is lid geworden van die pinkstergemeente in haar woonplaats in Argentinië en is nog steeds lid van onze site.
Ik ben dankbaar dat de Heer me ook op die manier heeft willen gebruiken.
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar