Onderschat nooit de kracht van het gebed.

Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 2155
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Onderschat nooit de kracht van het gebed.

Berichtdoor Ton » Wo Okt 11, 2017 4:57 pm

Tijdens de dienst op zondag 1 oktober 2017 heb ik getuigenis mogen geven over wat er aan het begin van onze vakantie gebeurde.
Mary en ik hebben de kracht van het gebed mogen ervaren.
Vrijdag 1 september zouden we met de caravan op vakantie gaan.
Echter …… om iets over 4 uur in de nacht maakte Mary mij wakker omdat het helemaal niet goed ging met haar.
Controle gedaan bij haar, bleek ze een hartslag van 215 te hebben en een bloeddruk van 198 over 135 …. Dat was echt schrikken.
Direct dokterspost gebeld en die hebben ambulance gestuurd.
Dus in plaats van ’s-morgens met de caravan te vertrekken, stond er om half 5 ’s-nachts een ambulance met blauw blauw voor de deur.
Mary had hartkamerfibrilatie en kreeg dit niet meer op orde en rustig.
In het ziekenhuis direct aan de monitor en werden allerlei onderzoeken gedaan en foto’s gemaakt.
De cardioloog wilde Mary onder een lichte narcose brengen om zo een cardio-versie uit te voeren …….. cardio-versie is door middel van een electrische schok het hart te resetten.
Uiteraard had ik al een aantal broeders en zusters, waaronder onder andere pastor Paul en pastor Fred, gevraagd voor Mary te bidden, omdat ze er toch wel tegenop zag en we daardoor onze vakantie moesten uitstellen.
Na een korte poos kwam de cardioloog heel verbaasd weer terug en vertelde (wat ik op de monitor ook al had gezien) dat alles weer oke was en dat er geen cardio-versie meer nodig was.
We mochten naar huis en toch op vakantie , alhoewel Mary het gevoel had dat ze een marathon had gelopen en dus erg moe was.
Daarom lieve mensen ………………… onderschat nooit de kracht van het gebed.
We hebben een machtige God.
We hebben een voor ons doen vrij rustige vakantie gehad , omdat Mary de hele vakantie en ook nu nog erg moe was en is en de bijwerkingen van de nieuwe medicatie haar ook dwars zat ………. In plaats van op zaterdag zijn we woensdag al thuisgekomen zodat we donderdagmorgen gelijk de arts konden bellen en overleggen.
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar