Peter Gerrets.

Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 2097
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Peter Gerrets.

Berichtdoor Ton » Di Jan 31, 2017 10:56 am

Peter Gerrets :

DINSDAG 31-01-2017.

Een hartelijk welkom aan nieuwe vrienden en vriendinnen.
Ik ben Peter. Geboren en getogen in Delft.
Ik volgde een onderwijzersopleiding in Rotterdam. Studeerde hbo-theologie in Brussel deels in het Nederlands, deels in het Frans. Van huis uit Nederlands Hervormd. Tijdens mijn studie openbare geloofsbelijdenis afgelegd in de doop door onderdompeling in de Belgische Hervormde Kerk in Seraing (Luik).
Predikant geweest in Enschede, Rockanje en Den Haag binnen gematigde Pinkster- en Evangelische Gemeenten.
Altijd contact onderhouden met predikanten van de traditionele kerken, die ook in de gemeenten voorgingen die ik diende en zelf ging ik ook voor in traditionele kerken in Nederland, België en Frankrijk. Voor mij bestaat er maar één Gemeente van Jezus Christus.
Ik heb bijna levenslang geworsteld met mijn homoseksualiteit, maar ik heb mezelf mogen aanvaarden en probeer vanuit de Schrift op te komen voor de aanvaarding van lhbt'ers die single zijn of een relatie hebben. De christelijke kerk moet een veilig thuis zijn voor iedereen. Ik ondersteun Verscheurd en Wijdekerk.
Door ernstige gezondheidsproblemen ben ik beperkt in mijn mobiliteit en fb is prachtig om in contact te zijn met zeer velen. Ik ben 67. Nooit een relatie gehad.
Ik ben enthousiast over Gods liefde, aanvaarding en vergeving. Mijn motto:
"Door de genade van God ben ik wie ik ben en Zijn genade aan mij is niet vergeefs geweest" (1 Kor. 15:10a).
Momenteel ben ik belijdend lid van de PKN Den Haag - Bethlehemkerk (GB).
Kernwoorden: geloof-hoop-liefde-humor.

Peter Gerrets.

(www.facebook.com/peter.gerrets?fref=ts)
[p.gerrets@casema.nl]
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar