Dinsdag 26 januari 2021.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5699
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Dinsdag 26 januari 2021.

Berichtdoor Ton » Di Jan 26, 2021 10:51 am

ZEGENlied en -woord voor deze dinsdag :

... GENADE KOCHT MIJ VRIJ ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=UWS4I_Fctmg ---

GOEDE MORGEN lieve vrienden, ons heerlijke Zegen Woord en Lied is vandaag ... GENADE KOCHT MIJ VRI J... O, welk een wondere Verlosser vond ik in mijn Heiland en Heer, lofprijs vervult nu mij harte, mijn zonden gedenkt U niet meer, Genade kocht mij vrij, Genade kocht mij vrij, mijn ziele juicht Halleluja, Genade kocht mij vrij ...
Wat een heerlijk lied is dit toch!
GOD HOUDT VAN ONS EN IS MET ONS, AL DE DAGEN VAN ONS LEVEN, GOD IS LIEFDE, HALLELUJA!
In Jezus openbaart God zich met zijn wezen van Liefde en Genade en Trouw en Vrede en Rust aan ons.
Door Jezus aan te nemen komt U met uw heilige Geest in ons hart wonen, en vergeeft U ons al onze zondeschuld.
Door de heilige Geest maakt U de stal van ons hart tot uw huis en tempel God, U reikt ons liefdevol uw vergevende hand.
Psalm 18vs36 zegt ons: 'UW NEERBUIGENDE GOEDHEID MAAKT ONS GROOT', nu zijn wij uw priesters, geboren uit U.
U zorgt voor ons en zegent ons, U bent ons altijd nabij en staat ons in alles ter zij, dóór en vóór U zijn en leven wij, GLORIE!
U gaf ons Jezus, Hij is uw Weg waarop wij moeten gaan, wij luisteren en geloven Zijn Woord, Hij is uw Woord, uw Waarheid en uw Leven.
Dank U Vader, Zoon en Geest voor uw eeuwig Liefde Feest, AMEN!
Lieve vrienden, allen een gezegende dinsdag en verdere week!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar