Dinsdag 23 juli 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3779
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Dinsdag 23 juli 2019.

Berichtdoor Ton » Di Jul 23, 2019 10:56 am

ZEGENlied en -woord voor deze dinsdag :

..... IK WIL ZINGEN MIJN HEILAND .....

- www.youtube.com/watch?v=ewENfZeuWDI -

Goede morgen lieve vrienden, deze warme dinsdag is ons heerlijke Woord en Zegen Lied....IK WIL ZINGEN MIJN HEILAND, VAN ZIJN LIEFDE WONDER GROOT, DIE ZICHZELVE GAF AAN HET KRUISHOUT, EN MIJ REDDE VAN DE DOOD..Koor..Zing o zing van mijn Verlosser, met zijn bloed kocht Hij ook mij, aan het kruis schonk Hij genade, droeg mijn schuld en ik was vrij....

'k Wil het wonder gaan verhalen, hoe Hij op zich nam mij straf, hoe in liefde en genade, Hij 't rantsoen gewillig gaf..koor..

'k Wil mijn dier'bre Heiland prijzen, spreken van zijn grote kracht, Hij kan d'overwinning geven, over zonde en satans macht..koor..

Ik wil zingen van mij Heiland, hoe Hij smarten leed en pijn, om mij het leven weer te geven, eeuwig een bij Hem te zijn..koor..

Lieve vrienden, dit lied zegt ons alles over Gods Liefde en Genade en Trouw, in Jezus Christus onze Heer, zijn dierbare Zoon, die voor ons stierf aan het kruis. Alles in ons hart zingt de Vader en de Zoon ter eer. Alles in ons leven is gebaseerd op GODS LIEFDE en Trouw en Genade voor ons. God heeft ons lief, Hij redde ons door Jezus en God vergaf ons al onze zonden, we zijn nu Gods kinderen en gelukkig en vrij en blij, HALLELUJA! God woont nu met zijn heilige Geest in ons hart, zijn kerk en huis en tempel zij wij. God maakte ons tot priesters van zijn Liefde dienst, daarom zegenen en zorgen we voor elkaar, we helpen en vergeven elkaar, en staan zegenend in deze wereld, zingend van Gods heil...ZING O ZING VAN MIJN VERLOSSER, HALLELUJA!...Allen een gezegende dinsdag en verdere week lieve vrienden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar