Vrijdag 19 juli 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 4110
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Vrijdag 19 juli 2019.

Berichtdoor Ton » Vr Jul 19, 2019 10:50 am

ZEGENlied en -woord voor deze vrijdag :

..... WIE IS GOD BEHALVE ONZE HEER .....

- www.youtube.com/watch?v=RKS7pBbijlY&feature=share -

Goede morgen lieve vrienden. We beginnen deze mooie nieuwe dag met het heerlijke Zegen Woord en Lied....WIE IS GOD BEHALVE ONZE HEER.... Koning David zegt, bidt en zingt in Psalm 18vs31/36...Gods weg is volmaakt; het Woord van de Heer is zuiver. Hij is een schild voor allen die bij Hem schuilen. Want wie is een God behalve onze Heer, wie is een rots buiten onze God? Die God, die mij met kracht omgordt en mijn weg effen maakt; die mijn voeten maakt als die der hinden en mij op mijn hoogte doet staan; die mijn handen oefent ten strijde, zodat mijn armen een koperen boog spannen. Ook gaf U mij het schild van uw heil, en uw rechterhand ondersteunde mij, 'UW NEERBUIGENDE GOEDHEID MAAKTE MIJ GROOT'... Koning David openbaart Gods Wezen en Grootheid in dit Woord en Lied. God heeft ons lief, Hij is onze Beschermer en Bewaarder, en onze grote Overwinnaar, die ons doet overwinnen in de strijd, HALLELUJA! In Jezus Naam, door de kracht van de heilige Geest. Lieve vrienden, wij verkeren nooit in situaties waar God niet bij ons is, God is er altijd en overal, Hij is ons alles in alles, daarom zijn wij in niets bezorgd. God gaf zijn macht aan Jezus, onze Redder en Goede Herder, die ons in alles ter zijde staat. Jezus is Gods Trouwe Vriend, die ons nooit zal begeven of verlaten. We zijn Gods uitverkoren volk en we leven met de Vader en de Zoon tot in alle eeuwigheid, GLORIE! We hebben God lief boven alles en doen wat Hem behaagt, en...'we hebben elkaar lief in zijn Liefde', we zegenen elkaar en we zorgen voor elkaar, zoals Hij het wil, en zoals Jezus ons voordeed en de heilige Geest ons leert, en we zingen met elkaar het lied van Koning David...WIE IS GOD BEHALVE ONZE HEER...Allen een gezegende vrijdag en komend weekend lieve vrienden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar