Donderdag 17 mei 2018.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 2716
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Donderdag 17 mei 2018.

Berichtdoor Ton » Do Mei 17, 2018 10:40 am

ZEGENlied en -woord voor deze donderdag :

.....IK VERMAG ALLE DINGEN.....

www.youtube.com/watch?v=t7qgV9w_UhQ

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag met het Zegen Lied en -Woord :
....IK VERMAG ALLE DINGEN, IN HEM DIE MIJ KRACHT GEEFT,
ik vermag alle dingen in Hem..alles in Hem ja alles in Hem,
ik vermag alle dingen in Hem....
We maken onze God groot en prijzen zijn heerlijke Naam in dit dank en bemoedigingslied, naar het Woord uit Fil.4vs13.
Al wat we nodig hebben krijgen we 'door Hem die ons liefheeft'.
Daarom hebben we Hem lief en geloven en vertrouwen we Hem, in alles.
God geeft ons de hemelse zegening van zijn nabijheid, en versterkt ons geloof door zijn aanwezigheid.
God maakt ons vreugdevol en blij, in en door Hem leven wij.
Jezus woont met de heilige Geest in ons hart, Halleluja!
God weet wat we nodig hebben en 'zal in al onze behoeften, naar zijn rijkdom en heerlijkheid, heerlijk voorzien, in Christus Jezus', zegt Paulus ons in vers 9.
Zonder Hem kunnen we niets doen, daarom bidden en danken we Hem elke dag voor zijn aanwezigheid, we leven uit Hem, door Hem en tot Hem, zijn genade in overvloed over ons leven is ons genoeg.
Hij geeft ons oplossingen in onze problemen, Hij verhoort onze gebeden en geeft ons zijn uitkomsten, in alles redt, helpt en zegent Hij ons, HALLELUJA!
Daarom zingen wij...IK VERMAG ALLE DINGEN IN HEM DIE MIJ KRACHT GEEFT...
'Gods Licht breekt door als de dageraad, zijn heil gaat voor ons uit en zijn heerlijkheid is onze achterhoede', zegt Jesaja ons in hfdst. 58vs8.
Het is heerlijkheid met Hem te gaan, en met Jezus, in de kracht van de heilige Geest, die in ons woont.
Een fijne, gezellige, zonnige, maar boven alles een rijk gezegende donderdag toegebeden, lieve vrienden, op naar het Pinksterfeest!

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar