Donderdag 6 mei 2021.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5920
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Donderdag 6 mei 2021.

Berichtdoor Ton » Do Mei 06, 2021 11:49 am

ZEGENlied en -woord voor deze donderdag :

... EN IK KOM TOT U MET EEN OPEN HART ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=jxYvY2Rp3Kc ---

LIEVE VRIENDEN, ons heerlijk Zegen Woord en Lied is vandaag ... EN IK KOM TOT U MET EEN OPEN HART, en ik kom tot U God van mijn verlossing, en ik kom tot U zoals ik ben, en ik kom tot U in aanbidding.
Ons hart gaat uit naar God en Jezus, daarom is het zo heerlijk dit lied te zingen!
We zijn gereinigd door Jezus kostbaar dierbaar bloed, waarmee Hij ons heeft vrijgekocht en betaald.
Jezus stierf voor ons, maar Hij is opgestaan en heeft de OVERWINNING behaald, HALLELUJA!
Nu mogen we vrij tot de Vader gaan, door de heilige Geest, waarmee Jezus in ons hart is komen wonen.
Jezus is in de stal van ons hart geboren, maar Hij maakte het tot Gods Huis, Zijn lichaam en Gods tempel zijn wij, GLORIE!
Het bloed van Jezus wast ons dagelijks rein en schoon van alle zonden en wereldsmetten en verkeerde dingen van de boze.
We leven nu dagelijks rein en schoon en vrij en blij voor Gods aangezicht.
Hem dienen wij, en dóór en vóór Hem leven wij.
We zijn nu 'kinderen van Gods Licht en Liefde'.
God heeft ons lief en zorgt voor ons, Hij is ons steeds nabij en staat ons in alles ter zij, HEERLIJK, WAT EEN GOD IS HIJ!
Dank U Vader, Zoon en Geest voor uw eeuwig Liefde Feest, daarom zingen wij ... EN IK KOM TOT U MET EEN OPEN HART, EN IK KOM TOT U GOD VAN MIJN VERLOSSING, EN IK KOM TOT U ZOALS IK BEN EN IK KOM TOT U IN AANBIDDING ... AMEN!
Lieve vrienden, allen een gezegende donderdag en verdere week!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar