Donderdag 8 april 2021.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5868
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Donderdag 8 april 2021.

Berichtdoor Ton » Do Apr 08, 2021 10:14 am

ZEGENlied en -woord voor deze donderdag :

... STIL, MIJN ZIEL WEES STIL ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=xSv83yMvj8Y ---

GOEDE MORGEN lieve vrienden, ons heerlijke Zegen Woord en Lied is vandaag ... STIL, MIJN ZIEL WEES STIL en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen, God, omgeeft je steeds, Hij is er bij in je beproevingen en zorgen, God, U bent mijn God en ik vertrouw op U en zal niet wankelen
...
Lieve vrienden, God heeft ons lief en waakt over ons en zorgt voor ons, HALLELUJA!
Soms vraagt God ons stil te zijn en zijn rust te ervaren, en naar zijn stem te luisteren.
'IN STILHEID EN VERTROUWEN IS JE KRACHT', zegt God ons in Jes.30vs15, we luisteren dan naar Gods stem.
God spreekt tot ons door de heilige Geest die met Jezus in ons woont.
Soms hebben wij dit zó nodig in onze moeite of strijd of verdriet of pijn, dan helpt en troost en zegent onze hemelse Vader ons.
We geven ons geheel aan Hem over, zoals Jezus deed.
God zal ons nooit begeven of verlaten, Hij woont in ons, tot in alle eeuwigheid, GLORIE!
Daarom 'rusten' wij in Hem, in Zijn Rust zijn we 'gerust'.
In stil vertrouwen zingen we dus .. STIL, MIJN ZIEL WEES STIL EN WEES NIET BANG VOOR DE ONZEKERHEID VAN MORGEN ..
Lieve vrienden, Gods Liefde is over en in ons, Zijn Vrede en Rust en Trouw bewaart en bewaakt Hij ons.
God is Getrouw en Waarachtig, AMEN!
Allen een gezegende donderdag en verdere week lieve vrienden!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar