Dinsdag 23 februari 2021.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5713
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Dinsdag 23 februari 2021.

Berichtdoor Ton » Di Feb 23, 2021 11:17 am

ZEGENlied en -woord voor deze dinsdag :

... Gebed om zegen ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=joZ1fIY0p70 ---

GOEDE MORGEN lieve vrienden, vandaag is ons heerlijke Gebed en Zegen Lied ... ZEGEN MIJ, OP DE WEG DIE IK MOET GAAN, zegen mij op de plek waar ik moet staan, zegen mij in alles, wat U van mij verlangt, O God zegen mij alle dagen lang! Vader maak mij tot een zegen, ga mij niet voorbij, regen op mij met uw Geest Heer, Jezus kom bij mij, als de Bron van Leven, die ontspringt diep in mij, breng een stroom van zegen, waarin Uzelf steeds mooier wordt in mij ..
Zegen ons waar we in geloof voor leven, zegen ons waar we hoop en liefde geven, zegen om de ander tot zegen te zijn, O God zegen ons tot in eeuwigheid, Vader maak ons tot een zegen hier in de woestijn, wachtend op uw milde regen, om zelf een bron te zijn, met een hart vol vrede zijn wij zegenend nabij, van uw Liefde delend, waarin we zelf een bron van zegen zijn ...
Lieve vrienden, dit lied is een gebed naar Gods hart.
We drinken uit Gods Liefde Bron van Levend Water en delen liefdevol Gods levend water uit aan allen die dorst hebben, zo mogen wijzelf dóór en vóór Hem een bron van zegen zijn, HALLELUJA!
Allen een gezegende dinsdag en verdere week!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar