Vrijdag 27 november 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5583
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Vrijdag 27 november 2020.

Berichtdoor Ton » Vr Nov 27, 2020 11:04 am

ZEGENlied en -woord voor deze vrijdag :

... NIEMAND IS ALS U ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=2_N8fMr-9O4 .....

GOEDE MORGEN lieve vrienden, het heerlijke Zegen Woord en Lied is vandaag ... NIEMAND IS ALS U, NIEMAND DIE MIJN HART ZO VERVULT ALS U, ook al zoek ik heel mijn leven lang door, er is NIEMAND ZO ALS U ...
Uw liefde koestert ons dag aan dag, Uw Liefde gaf ons Jezus, die in onze plaats ging staan, HALLELUJA!
Uw Liefde en Genade heeft ons vergeven Vader, U bent de bron van ons leven en de zin van ons bestaan.
Uw Liefde gaf ons nieuw leven, nu leven wij in uw Liefde en Rust en Genade en Vrede en Trouw en Blijdschap en Kracht.
Dit alles door de Here Jezus en de heilige Geest waarmee U in ons hart bent komen wonen.
U heeft ons uw Hemelvreugde gegeven, GLORIE!
U troost en helpt en zegent ons in ziekte en moeite en strijd, ons leven is U toegewijd.
U brengt ons nieuwe leven tot volle groei en bloei, U ter eer dragen we nu de vruchten van uw Geest, U maakt ons leven tot uw feest, nog nooit zijn we zo gelukkig geweest.
Ons hart verlangt naar U, daarom zingen wij ... NIEMAND IS ALS U!
We hebben U lief Vader, om wie U bent en wat U doet en wat U ons schenkt.
Uw Liefde Rivier ontspringt uit uw troon, DANK U VADER, GEEST EN ZOON.
Ook al zoek ik heel mijn leven lang door, NIEMAND IS ALS U!
Lieve vrienden, allen een gezegende vrijdag en komend weekend!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar