Zaterdag 21 november 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5399
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Zaterdag 21 november 2020.

Berichtdoor Ton » Za Nov 21, 2020 12:03 pm

ZEGENlied en -woord voor deze zaterdag :

... IK ZAL ER ZIJN ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=_s0ETsS7tSg ---

LIEVE VRIENDEN, het heerlijke Zegen Woord en Lied is vandaag...IK ZAL ER ZIJN...Als de heilige Geest dit lied in ons hart geeft danken we God, onze Vader, in aanbidding. Dit lied ontsluit Gods Vaderhart, in zijn Liefde raakt Hij ons aan en tilt Hij ons op, en bemoedigt en verblijdt en troost en zegent Hij ons...HOE WONDERLIJK MOOI IS UW EEUWIGE NAAM, VERBORGEN AANWEZIG IN HEEL MIJN BESTAAN, WAAR IK BEN BENT U, WAT EEN KOSTBAAR GEHEIM, UW NAAM IS 'IK BEN' EN 'IK ZAL ER ZIJN'. Een boog in de wolken, als teken van trouw, staat boven mijn leven en zegt: IK BEN BIJ JOU!..In tijden van vreugde, maar ook van verdriet, ben ik veilig bij U, want U die mij ziet..De toekomst is zeker , ja eindeloos goed, als ik eens moet sterven en ik U ontmoet, dan droogt U mijn tranen, U noemt zelfs mijn naam, U blijft bij mij Jezus en laat mij niet gaan..IK BEN DIE IK BEN IS UW EEUWIGE NAAM, ONNOEMBAAR AANWEZIG IN HEEL MIJN BESTAAN. HOE ADEMBENEMEND, ONTROEREND DICHT BIJ, UW NAAM IS 'IK BEN' EN 'IK ZAL ER ZIJN'. O NAAM aller namen, aan U alle eer, niets kan mij ooit scheiden van Jezus mijn Heer: geen dood en geen leven, geen moeite of pijn, ik zal eeuwig leven, dicht bij U zij...Lieve vrienden, de Vader en de Zoon wonen door de heilige Geest in ons hart, Gods huis zijn wij, in deze heerlijke Waarheid en Werkelijkheid leven wij, tot in alle eeuwigheid, AMEN! Allen een gezegende zaterdag en zondag lieve vrienden!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar