Zaterdag 17 en zondag 18 oktober 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5259
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Zaterdag 17 en zondag 18 oktober 2020.

Berichtdoor Ton » Za Okt 17, 2020 9:52 am

ZEGENlied en -woord voor deze zaterdag en zondag :

... GROOT IS UW TROUW O HEER ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=dC6BCGhpsZk ---

GOEDE MORGEN lieve vrienden, het heerlijke Zegen Woord en Lied is vandaag ... GROOT IS UW TROUW O HEER, MIJN GOD EN VADER, er is geen schaduw van omkeer bij U, ben ik ontrouw Gij blijft immer Dezelfde, die Gij steeds waart, dat bewijst Gij ook nu, GROOT IS UW TROUW O HEER, iedere morgen aan mij weer betoond, al wat ik nodig heb hebt Gij gegeven, GROOT IS UW TROUW O HEER, aan mij betoond ...
In dit heerlijke lied danken we God, onze Vader, voor zijn Liefde en Trouw en Rust en Genade en Vergeving, door Jezus onze Heer.
Gods oog rust teder op ons, in alles is Hij ons nabij en staat Hij ons ter zij, HALLELUJA!
WAT EEN GOD IS HIJ!
God zorgt voor ons, God heeft ons lief, zijn Liefde en Trouw zijn de grondslag van ons leven en de zin van ons bestaan.
Zonder Hem kunnen wij niet gaan.
God gaf ons Jezus, onze Redder en Goede Herder. die ons hoedt en voedt en leert en leidt, door de heilige Geest, tot in alle eeuwigheid!
GLORIE!
Jezus zegt: geloof mijn Woorden, dan zal je Gods Waarheid verstaan, en Gods Waarheid zal je vrij maken.
Heb je moeite, verdriet of ziekte of strijd dan geef Ik je uitkomst, GELOOF MIJ.
Mijn juk is zacht en mijn last is licht, volg Mij.
De Vader geeft je alles wat Hij je heeft beloofd, als je Hem en Mij gelooft, zijn Geest woont in je hart!
Dank U Vader, Zoon en Geest voor uw eeuwig Liefde Feest, daarom zingen wij ... GROOT IS UW TROUW O HEER, MIJN GOD EN VADER ...
Lieve vrienden, allen een gezegende zaterdag en zondag!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar