Dinsdag 1 september 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5130
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Dinsdag 1 september 2020.

Berichtdoor Ton » Di Sep 01, 2020 10:45 am

ZEGENlied en -woord voor deze dinsdag :

... TIENDUIZEND REDENEN TOT DANKBAARHEID ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=se5E7nDMItU ---

GOEDE MORGEN lieve vrienden, het heerlijke Zegen Woord en Lied is vandaag TIENDUIZEND REDENEN TOT DANKBAARHEID ... De zon komt op maakt de morgen wakker, mijn dag begint met een lied voor U, Heer wat er ook gebeurt en wat mij mag overkomen, laat mij nog zingen als de avond valt .. LOOF DE HEER O MIJN ZIEL ...
Het is heerlijk de dag te beginnen met dit lied voor de Heer.
Iedere morgen spreiden we ons leven voor Hem uit en zeggen: 'Hier ben ik Heer, om uw wil te doen', gebruik mij Heer, tot eer en glorie van uw heilige Naam.
We danken en eren en loven en prijzen onze hemelse Vader en Jezus, door de heilige Geest, in aanbidding.
Als God vóór ons is, wie zal dan tegen ons zijn?
Het is geweldig wat God ons schenkt!
God zorgt voor ons en is ons altijd nabij en staat ons in alles ter zij, HALLELUJA, WAT EEN GOD IS HIJ!
God heeft ons een 'gouden toekomst' gegeven en 'al de haren op ons hoofd zijn door Hem geteld'.
God vult ons leven met zijn Geest van Liefde en Vrede en Rust en Kracht en Blijdschap.
De zwakke zegge: ik ben sterk en de arme zegge: ik ben rijk, om wat de Heer heeft gedaan voor ons.
God bemoedigt ons en leert ons te geloven en geduldig en gehoorzaam te zijn, om te volharden in het Goede van Hem, ook als we verdrukt worden of uitgescholden of genegeerd worden.
Gods Liefde in ons zegeviert altijd!
Hij doet ons overwinnen in de strijd, ons leven is Hem toegewijd.
God vernieuwt onze innerlijke mens door zijn Geest, zodat we steeds meer op Jezus gaan lijken en veel vruchten dragen van zijn Geest.
Hierin is de Vader verheerlijkt, GLORIE!
Dank U Vader, Zoon en Geest voor uw eeuwig Liefdefeest, daarom zingen wij .. TIENDUIZEND REDENEN TOT DANKBAARHEID!
Lieve vrienden, allen een gezegende dinsdag en verdere week!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar