Zaterdag 1 & zondag 2 augustus 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 5034
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Zaterdag 1 & zondag 2 augustus 2020.

Berichtdoor Ton » Za Aug 01, 2020 11:09 am

ZEGENlied en -woord voor deze zaterdag en zondag :

... DE HEER REGEERT ...

--- www.youtube.com/watch?v=J6XNMjxwC6M ---

LIEVE VRIENDEN, het heerlijke Zegen Woord en Lied is vandaag ... DE HEER REGEERT, DAT DE AARDE JUICHT, dat het volk zich verheugt, want Hij regeert ...
Koning Jezus regeert met Gods Geest in ons hart, in Gods Liefde en Genade en Vrede en Rust en Trouw en Kracht en Vergeving, met hemelse Blijdschap, HALLELUJA!
Jezus regeert ons niet met dwang maar met positieve drang, om het Goede van God te geloven en te doen spoort Hij ons aan.
Gods kinderen zijn wij, God maakt ons vrij en blij, Hem dienen en geloven wij!
God heeft ons lief met zijn eeuwige Liefde, GLORIE!
We zijn door Jezus Gods Koninkrijk binnen gegaan, nu worden we van dag tot dag vernieuwd door de heilige Geest.
In ons bloeien en groeien de vruchten van de Geest, ter eer en verheerlijking van God onze Vader.
Zo mogen we steeds meer op Jezus gaan lijken, daarvoor danken en eren en loven en prijzen en aanbidden wij God en Jezus.
Lees Gal.5vs21/23 lieve vrienden.
Jezus is Gods Hogepriester die voor ons bidt en pleit en door de heilige Geest ons leidt.
Zo werkt God zijn plan in ons leven uit, ons leven is Hem toegewijd.
God zegt tegen ons: .. Ik ben je Vader, wees in geen ding bezorgd, Ik zorg voor je en ben je steeds nabij en sta je in alles ter zij, WAT EEN GOD IS HIJ!
Hij zegt: Werp al je bekommernis op Mij, al de haren op je hoofd zijn door Mij geteld.
En Jezus zegt: .. Mijn juk is zacht en mijn last is licht, volg Mij.
Daarom zingen wij ... DE HEER REGEERT, DAT DE AARDE JUICHT, DAT HET VOLK ZICH VERHEUGT, WANT HIJ REGEERT..AMEN.
Lieve vrienden, allen een gezegende zaterdag en zondag!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar