Zaterdag 23 mei en zondag 24 mei 2020.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 4860
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Zaterdag 23 mei en zondag 24 mei 2020.

Berichtdoor Ton » Za Mei 23, 2020 10:36 am

ZEGENlied en -woord voor deze zaterdag en zondag :

... HOUD MIJ DICHT BIJ U ...

--- https://www.youtube.com/watch?v=sK9PhkM4yBQ ---

GOEDE MORGEN lieve vrienden, vandaag is het heerlijke Zegen Woord en Lied ... HOUD MIJ DICHT BIJ U ...
We verlangen ernaar heel dicht bij onze hemelse Vader te zijn.
Soms hebben we Gods hulp heel hard nodig, dan brengt de heilige Geest ons diep in het Vaderhart van God, dat is de veiligste plek van ons bestaan.
God zorgt altijd voor ons!
Juist als we het moeilijk hebben of de weg even kwijt zijn roept God ons tot zich en zegt: IK HOU VAN JOU, JEZUS IS MIJN WEG, wandel daarop, geloof en vertrouw Hem en leg je leven in zijn hand ..
JEZUS IS GODS LEVENDE WEG, HALLELUJA!
Jezus zegt: Ik heb je lief en zegen en help en troost je, Ik maak je gelukkig en vreugdevol en blij en vrij, volg Mij, blijf in Mij.
Samen met de heilige Geest werken we Gods positieve zin en plan en toekomst in je leven uit.
Je leven is van Mij, Ik heb je gekocht en betaald met mijn eigen bloed.
Als je moeite of strijd of verdriet hebt, of als mensen je verkeerd bejegenen .. IK BEN ALTIJD BIJ JE EN HELP EN ZEGEN JE, want je bent geroepen om tot zegen te zijn.
In Mat.5vs45 leert Jezus ons altijd 'het goede' van God te doen.
En als je zingt .. HOUD MIJ DICHT BIJ U .. dan zegt Hij .. KOM, EN BLIJF BIJ MIJ, IK MAAK JE HEMELS VREUGDEVOL EN STRALEND VRIJ EN BLIJ, GLORIE!
Lieve vrienden, wij allen zijn veilig in Jezus armen en veilig aan Jezus hart, onder zij hoede, AMEN!
Allen een gezegende zaterdag en zondag lieve vrienden!

(met dank aan em.past. Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar