Dinsdag 10 september 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3857
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Dinsdag 10 september 2019.

Berichtdoor Ton » Di Sep 10, 2019 10:57 am

ZEGENlied en -woord voor deze dinsdag :

... IK VERMAG ALLE DINGEN ...

--- www.youtube.com/watch?v=t7qgV9w_UhQ ---

Goede morgen lieve vrienden, deze heerlijke dinsdag is het heerlijke Zegen Woord en Lied....IK VERMAG ALLE DINGEN IN HEM DIE MIJ KRACHT GEEFT, IK VERMAG ALLE DINGEN IN HEM..alles in Hem, ja alles in Hem, ik vermag alle dingen in Hem....We maken God groot en prijzen zijn heerlijke Naam in dit bemoedigingslied, naar het Woord van Paulus in Fil.4vs13. Al wat we nodig hebben krijgen we door 'Hem die ons liefheeft'. Daarom hebben we God lief en vertrouwen we ons leven aan Hem toe. Ons leven is van Hem, God voorziet in alles wat we nodig hebben, HALLELUJA! God is ons altijd nabij en staat ons in alles ter zij, wat een God is Hij!...'God zal ons in al onze behoeften, naar zijn rijkdom heerlijk voorzien, in Christus Jezus', zegt Paulus in vers 19. Zonder Hem kunnen wij niets doen...IK BEN DIE IK BEN EN IK ZAL ER ZIJN is zijn heilige Naam. We leven in en uit en door Gods Genade in de 'opstandingskracht' van Jezus, door de heilige Geest, waarmee Hij in ons hart is komen wonen. Iedere dag bidden en danken en loven en prijzen en aanbidden we onze Vader en Zoon, door de heilige Geest die in ons woont. Gods Genade is ons genoeg. God helpt ons in de geestelijke strijd en doet ons overwinnen in Jezus Naam. JEZUS IS GODS GROTE OVERWINNAAR, GLORIE! Zo leven we dankbaar, gelukkig en vrij en blij in Zijn Liefde en Vrede en Rust. We zorgen voor elkaar en delen dit met elkaar, en we delen Gods heil met alle andere mensen in deze wereld. Lieve vrienden, ons leven is Hem toegewijd, daarom zingen wij...IK VERMAG ALLE DINGEN IN HEM DIE MIJ KRACHT GEEF, IK VERMAG ALLE DINGEN IN HEM...Allen een gezegende dinsdag en verdere week lieve vrienden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar