Vrijdag 15 maart 2019.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3683
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Vrijdag 15 maart 2019.

Berichtdoor Ton » Vr Mrt 15, 2019 10:51 am

ZEGENlied en -woord voor deze vrijdag :

.....U DIE MIJ GESCHAPEN HEBT.....

www.youtube.com/watch?v=A05qe4fA8z8

Goede morgen lieve vrienden.
Deze vrijdag is het heerlijke Zegen Lied en Woord :

....U DIE MIJ GESCHAPEN HEBT,
U WIL IK AANBIDDEN ALS MIJN GOD,
in vóór of tegenspoed,
uw liefde doet mij zingen,
U die mij geschapen hebt,
U wil ik danken hoe ik mij ook voel
en U gehoorzaam zijn, Heer U bent mijn doel....

Gods liefde zocht ons, Gods liefde gaf ons Jezus, die ons redde.
Gods liefde kocht ons vrij.
We zijn God dankbaar voor wie we zijn en voor hoe Hij ons geschapen heeft, en met ons omgaat.
God schiep ons naar zijn beeld, Hij gaf ieder van ons een eigen uniek karakter, niemand is hetzelfde.
Daarom gaat God met ieder van ons persoonlijk om.
Het doel van God met ons is.. 'eeuwig' met HEM te leven.
Hem persoonlijk te leren kennen en Hem te eren en te dienen, al de dagen van ons leven, HALLELUJA!
Soms lukt dat wel eens even niet door allerlei oorzaken.
Maar God gaf ons Jezus, die zijn bloed gaf, tot 'eeuwig offer' voor ons.
Door Jezus, die in onze plaats ging staan, kunnen we nu altijd vrij tot de Vader gaan.
Jezus wast ons altijd rein en schoon als we biddend en belijdend tot God gaan, om heilig en rein voor Gods troon te staan.
Jezus zelf bidt en pleit voor ons, Hij is onze door God gegeven 'Hogepriester', die ons als Gods priesters leidt.
HIJ IS GODS STERKE HELD, DIE ONS BEVRIJDT en ons doet overwinnen in de strijd, in Zijn Naam, tot in eeuwigheid.
Lees 1Petr.2vs9/10 lieve vrienden.
Samen zijn we broeders en zusters en we houden van elkaar, zoals God en Jezus van ons houden.
We zegenen en helpen elkaar. Gods heilige Geest woont in ons hart, zijn huis, zijn tempel zijn wij, GLORIE!
De heilige Geest leert ons samen met Jezus op Gods Weg te wandelen en Gods Woord te geloven, en er naar te handelen.
God is ons in alles nabij, Hij is vóór en met ons, en staat ons in alles ter zij, WAT EEN GOD IS HIJ!
Daarom zingen wij vrij en blij ...U DIE MIJ GESCHAPEN HEBT, U WIL IK AANBIDDEN ALS MIJN GOD EN U GEHOORZAAM ZIJN, HEER U BENT MIJN DOEL...
Lieve vrienden, allen een fijne , gezellige , maar boven alles een rijk gezegende vrijdag en komend weekend toegebeden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar