Woensdag 5 december 2018.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 3180
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Woensdag 5 december 2018.

Berichtdoor Ton » Wo Dec 05, 2018 11:17 am

ZEGENlied en -woord voor deze woensdag :

.....ALS EEN HERT DAT VERLANGT NAAR WATER.....

www.youtube.com/watch?v=m4q3WIuqxMI

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag met het heerlijke Zegen Lied en -Woord :
....ALS EEN HERT DAT VERLANGT NAAR WATER,
ZO VERLANGT MIJN ZIEL NAAR U,
U alleen kunt mijn hart vervullen
mijn aanbidding is voor U.
U alleen bent mijn kracht en schild,
aan U alleen geef ik mij geheel,
U alleen kunt mijn hart vervullen
mijn aanbidding is voor U....
In dit heerlijke lied, een Psalm van koning David, uiten we zingend ons hart aan onze hemelse Vader.
'Onze ziel dorst naar de Heer'.
Onze hemelse Vader kent ons geheel en vervult ons hart met zijn Liefde, Vrede en Rust, in zijn eeuwige Goedheid, Genade en Trouw.
God verblijdt zich in zijn relatie met ons, door de heilige Geest, waarmee Hij in ons hart is komen wonen.
Hij heeft ons lief, in zijn Liefde draagt Hij ons dag aan dag en schenkt Hij ons overvloedig zijn gunstbewijzen.
...GOD ZORGT VOOR ONS, GOD IS GOED, GOD GAF ONS JEZUS, DE GROOTSTE SCHAT VAN ZIJN HART, IN ZIJN LIEFDE EN GENADE, HALLELUJA!
We danken U God voor onze Heer Jezus, die in onze plaats ging staan, en stierf voor onze zonden aan het kruis.
Maar U wekte Hem op en wij leven nu voor Hem.
Wij geven U al onze eer in lofprijs, dank en aanbidding. U maakte ons vrij en blij en we mogen nu als uw kinderen iedere dag bij U zijn.
U doet ons overwinnen in de strijd, door Jezus, U bent met ons tot in alle eeuwigheid, ons leven is U toegewijd, HALLELUJA!
Dank U Vader, Geest en Zoon, daarom zingen we voor uw troon...MIJN AANBIDDING IS VOOR U...
Lieve vrienden, allen een fijne , zo mogelijk "gezellige" , maar boven alles een rijk gezegende woensdag en verdere week toegebeden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar