Dinsdag 14 november 2017.

Zegenlied & -woord voor de dag.
Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 2097
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

Dinsdag 14 november 2017.

Berichtdoor Ton » Di Nov 14, 2017 10:31 am

ZEGENlied en -woord voor deze dinsdag :

.....BRON VAN LEVEND WATER.....

www.youtube.com/watch?v=UnI795FEQLI

Goede morgen lieve vrienden.
We beginnen deze nieuwe dag met het ZegenLied en -Woord :
....BRON VAN LEVEND WATER, ONTSPRING NU IN MIJ,
zend uw heilige Geest o heilig God en maak mij vrij,
van elke situatie die mijn hart bezwaart,
'k geef mijn last aan U die heel mijn ziel bewaart....

'Als we dagelijks onze gewaden wassen in het bloed van het Lam, voert Jezus ons naar de bronnen des levens en komen we als overwinnaars uit de strijd', zegt Opb.7vs13/17.
Zo staan we iedere dag rein en schoon voor Gods troon, om Zijn wil en werk te doen.
We vragen God ons hierin te leiden door de heilige Geest.
We loven, prijzen en aanbidden onze hemelse Vader en Jezus, door de heilige Geest die in ons woont.
Uit de troon van God en het Lam vloeit 'het water des levens', als een rivier, klaar en helder als kristal.
Het lest onze dorst en maakt ons gezond en sterk.
God leert ons zijn Woord te geloven en ons te laten dopen, dan bloeit en groeit het nieuwe leven in ons op.
God geeft ons taken en opdrachten en gaven door de heilige Geest, om elkaar en de anderen te leren, te helpen en te ondersteunen.
...ZO DRINKEN EN DELEN WE UIT DE WARE LEVENSBRON. Als we geloven en doen wat Jezus ons leert en zegt in zijn Woord, WORDT HET LEVEND WATER IN ONS ALS EEN FONTEIN, zegt Jezus ons in Joh.7vs37/38.
Halleluja!
Lieve vrienden, allen een fijne, gezellige, maar boven alles een rijk gezegende dag toegebeden.

(met dank aan Hans van Boven -- www.facebook.com/hans.vanboven.14)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar