WACHTEN KAN NOODLOTTIG ZIJN - 29 september 2020

Mary
BerichtenCOLON 1794
GeregistreerdCOLON Vr Jan 08, 2016 8:35 pm

Berichtdoor Mary » Ma Sep 28, 2020 10:05 am

Hij zei tegen Jezus: Heere, denk aan mij, als U in Uw Koninkrijk gekomen bent. En Jezus zei tegen hem: Voorwaar, Ik zeg u, heden zult u met Mij in het paradijs zijn. Lukas 23 : 42-43

Je hoort steeds vaker over drones: minihelikopters die op afstand bestuurbaar zijn. Vanaf eind september 2014 begon het pakketbedrijf DHL met een proef. Ze wilden proberen om kleine pakketjes, vooral met medicijnen, met behulp van een drone te bezorgen op het Duitse eiland Juist. Op dat Waddeneiland wonen zo'n 1500 mensen. Er vaart slecht één veerboot per dag naartoe. Als je dringend medische hulp en medicijnen nodig hebt, is het wel zo prettig als die snel worden bezorgd. Wachten tot de volgende dag kan noodlottig zijn.
Wachten met de hulp van de Heere Jezus in te roepen, kan werkelijk fataal zijn. Als je morgen niet haalt, ben je eeuwig te laat! Dat is ontzettend. Wie om hulp roept, ontvangt die meteen. Voor de twaalf kilometer lange vlucht naar Juist is nog steeds tijd nodig. Wie zich tot Jezus Christus wendt, wordt direct geholpen. Zoals de rover aan het kruis: één smeekbede aan de Heiland - en hij ontving genade!

Terug naar