IK BEN VERANTWOORDELIJK - 28 september 2020

Mary
BerichtenCOLON 1794
GeregistreerdCOLON Vr Jan 08, 2016 8:35 pm

Berichtdoor Mary » Ma Sep 28, 2020 10:05 am

Wij moeten allen voor de rechterstoel van Christus openbaar worden, opdat ieder vergelding ontvangt voor wat hij door middel van zijn lichaam gedaan heeft, hetzij goed, hetzij kwaad. 2 Korinthe 5 vers 10

Twee wetenschappers van het NFI - het Nederlands Forensisch Instituut - ontwikkelden met Britse collega's een nieuwe methode om drugsgebruikers op te sporen.. Een vingerafdruk is al voldoende om aan te tonen dat iemand cocaïne niet alleen heeft aangeraakt, maar ook gebruikt. Volgens het FNI is vervalsing niet mogelijk. De vingerafdruk levert immers uiteraard direct de identiteit van de persoon op.
Bij de openbaring voor de rechterstoel van Christus is het ook duidelijk: ieder ontvangt naar wat hij zelf heeft gedaan. Ik wordt niet aangesproken op het wangedrag van mijn buurman. Ik wordt ook niet beloond voor de goede dingen die mijn collega deed. Nee, ik ben verantwoordelijk voor wat ik heb gedaan! Niemand wordt ter verantwoording geroepen voor een ander. Er is maar één uitzondering geweest: toen de Heere Jezus aan het kruis hing. Daar nam Hij de plaats in voor allen die in Hem zouden geloven. Hij nam hun zonden op Zich en werd ervoor gestraft!

Terug naar