TIJDELIJK DE CONTROLE VERLIEZEN – 17 mei 2019

Mary
BerichtenCOLON 1320
GeregistreerdCOLON Vr Jan 08, 2016 8:35 pm

Berichtdoor Mary » Do Mei 16, 2019 9:23 pm

Het overkwam mij, terwijl ik reisde en Damaskus naderde, dat omstreeks de middag plotseling uit de hemel een groot licht mij omstraalde. En ik viel op de grond. Handelingen 22 : 6-7

Een 30-jarige man uit Nieuwegein was op zondag 17 mei 2009 op bezoek in Woerden. De verwarde man stond op een blakon van een flat aan de Tournoysstraat en hield en mes tegen zijn keel aan gedrukt. Urenlang op hem inpraten had geen resultaat. De politie nam het besluit hem te beschieten met een beanbag, een zakje met kogeltjes. Dat hielp niet. Daarop werd de man getaserd. Daarbij worden weerhaakjes afgeschoten waardoor een schok van 50.000 volt kan worden toegediend. De getaserde verliest tijdelijk de controle over zijn spieren. Hij kon zichzelf geen kwaad meer doen.
Paulus werd door de Heiland uitgeschakeld door een fel licht dat hem vanuit de hemel bestraalde. Hij was druk bezig zonde op zonde te stapelen door de christenen te vervolgen. Hij berokkende zichzelf eeuwige schade. Daarom velde Christus hem, door één straal. Dat was liefde. De Heere Jezus wilde hem niet ongelukkig zien. Hij wilde hem verlossen en op het goede pad brengen. Zó heeft Hij alle mensen lief

Terug naar