ZO WAS MIJN LEVEN – 12 september 2018

Mary
BerichtenCOLON 1070
GeregistreerdCOLON Vr Jan 08, 2016 8:35 pm

Berichtdoor Mary » Di Sep 11, 2018 8:59 pm

Ik zag de doden, klein en groot, voor God staan. En de boeken werden geopend en nog een ander boek werd geopend, namelijk het boek des levens. Openbaring 20 vers 12

In september 2011 viel bij de Francaise Martine Courtois een belastingaanslag op de deurmat. Die betrof haar opa. In 1949 was die al overleden. Hij had nog 13 euro openstaan. De ‘boekhouding’ van God is op orde. Hij heeft natuurlijk geen papieren nodig en al helemaal geen computers. Alles staat bij Hem feilloos geregistreed, omdat Hij de Alwetende is. Als in het hiernamaals de mensen voor Hem staan, worden – het is uiteraard beeldspraak – de boeken geopend. Hij zal elk mens persoonlijk zijn hele leven laten zien. Elke daad, elk woord, elke gedachte zal daar als in en film voorbijkomen.
De éne mens zal moeten zeggen: “Ja, God, het is waar. Al die zonden heb ik bedreven. Ik heb het oordeel verdiend”. Maar een ander zal kunne zeggen: “Ja, God, het is waar. Zó was mijn leven. Maar voor al die zonden heeft Uw Zoon de straf al gedragen”. Zijn antwoord zal zijn: “Ik weet het, mijn kind. Alles is vergeven. Kom bij Mij, in de hemel!”

Terug naar