ALS WIJ NIET HADDEN GEZONDIGD – 9 november 2018

Mary
BerichtenCOLON 1040
GeregistreerdCOLON Vr Jan 08, 2016 8:35 pm

Berichtdoor Mary » Do Nov 08, 2018 8:49 pm

Als u aandachtig luistert naar de stem van de Heere, uw God, en doet wat juist is in Zijn ogen, als u Zijn geboden gehoorzaamt en al Zijn verordeningen in acht neemt, dan zal Ik geen enkele van de ziekten over u brengen die Ik over Egypte gebracht heb, want Ik ben de Heere, uw Heelmeester. Exodus 15 vers 26

De kernreactor in Petten werd in 1961 opengezet voor onderzoeksdoeleinden. Eigenaar is de Europese Commissie. Op 9 november van dat jaar, om 21.48 uur, vond de eerste kernsplitsing in Nederland plaats. De reactor in Petten levert nu 60 procent van de Europese en 30 procent van de wereldproductie van medische isotopen. Die worden ingezet bij de behandeling van kanker. Dagelijks worden zo’n 24.000 patiënten over de hele wereld behandeld met isotopen uit Petten.
Als de mensen niet hadden gezondigd, was er geen ziekte in de wereld gekomen. We hebben al die nood uiteindelijk aan onszelf te danken. Maar God gebruikt vaak ziekten om ons op te voeden, om ons iets te leren. Hij wil ons dichtbij Zichzelf brengen. Hij is onze Heelmeester. Hij geneest bovenal onze zielen, als we zien op Hem. Van Hem mogen we alle hulp verwachten. Hij is trouw en laat ons nooit los!

Terug naar