DANKGEBED VOOR ALLE GAVEN EN ZEGENINGEN

Gebruikers-avatar
Ton
BerichtenCOLON 4243
GeregistreerdCOLON Do Jan 07, 2016 11:08 am

DANKGEBED VOOR ALLE GAVEN EN ZEGENINGEN

Berichtdoor Ton » Za Jan 11, 2020 8:44 pm

DANKGEBED VOOR ALLE GAVEN EN ZEGENINGEN.

Barmhartige Vader in de hemel,
dank U dat door het geloof in U en door het Bloed van Uw Zoon Jezus Christus, wij tot Uw grote Gods gezin mogen horen.
Ons geloof is nu gebouwd op het fundament die Jezus Christus heeft gelegd en Hij als onze hoeksteen heeft mogen fungeren.
Door Hem staan ​we sterk in ons geloof en brengen glorie aan Uw Naam. Wij leven niet langer voor de wereld, maar nodigen in plaats daarvan Uw Geest uit om woning in ons te maken, zodat wij dag aan dag op U Zoon Jezus Christus kunnen en mogen lijken. Liefdevolle Vader, help ons om één te worden in gemeenschap met Uw Zoon Jezus Christus, opdat we ijverig, beschikbaar, sterk, goed en verstandig is in al onze inspanningen.
Laat ons ogen gericht zijn op U om altijd bij U te zijn, gehoorzaam en getrouw Uw leiding te volgen in ons dagelijkse leven. We danken U voor de talenten die U ons hebt gegeven, voor al de gaven en Uw leiderschap in het werk dat we doen.
We danken U voor al Uw zegeningen die aan al onze behoeften hebben voldaan. Alle lof en dank zijn alleen voor U Vader, onze Heer en onze levende God. Onze hoop en vertrouwen is alleen in U die ons levenspad verlicht en leidt in deze duistere en chaotische wereld. Wat we nu nodig hebben is Uw onmetelijke liefde, zodat wij anderen ook lief mogen hebben. Laat ons geen onderscheidt maken, maar iedereen liefhebben zoals U ons liefheeft. Dank U Vader voor al de wijsheid en inzicht die ik heb mogen ontvangen.
Dank U voor Uw Liefde en Genade iedere dag maar weer.
Dit is mijn dankgebed tot U hemelse Vader die ik in Naam van Uw Zoon Jezus Christus brengt ..... Amen

Jullie zullen mij aanroepen en tot mij bidden, en ik zal naar jullie luisteren. (Jeremia 29: 12)

(www.facebook.com/ferry.sapulette)
Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of theFather, and of the Son, and of the Holy Ghost Matthew 28 : 19

Terug naar